۲۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۲۱

دادستان عمومی و انقلاب خاتم خبر داد؛

شناسایی تولید و توزیع کنندگان مشروبات الکلی در خاتم

شناسایی تولید و توزیع کنندگان مشروبات الکلی در خاتم

یزد- دادستان عمومی و انقلاب خاتم از شناسایی و برخورد قاطع با تولید و توزیع مشروبات الکلی در خاتم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری استان یزد، محمد فیاض‌فر از کشف تعدادی مراکز تولید و توزیع مشروبات الکلی در این شهرستان خبر داد که با وصول گزارش‌های مردمی و با همکاری دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی مورد اقدام قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب خاتم عنوان کرد: خط قرمز دستگاه قضائی برخورد با مخلان امنیت، آرامش و سلامت مردم است و با کسانی که به هر نحو و در هر پوششی اقدام به تولید و توزیع مشروبات الکلی و یا هر گونه مواد مخدر کنند، با جدیت و قاطعیت برخورد قانونی خواهد شد.

این مقام قضائی افزود: مردم نسبت به تغییرات منفی شهر و محیط زندگی خود حساسیت داشته باشند و گزارش فعالیت‌های مجرمانه را به کلانتری، دفتر دادستانی و یا از طریق شماره‌های ۱۱۰، ۱۱۳ و یا ۱۱۴ با اطمینان از محرمانه بودن هویت خود، اعلام کنند.

وی اضافه کرد: این نکته را نباید فراموش کرد که مشروبات الکلی و موادمخدر، مستقیماً تأثیر منفی و مخرب بر سلامت مصرف کنندگان و کانون خانواده خواهد داشت و می‌تواند زمینه ساز بسیاری از حوادث منجر به فوت و آسیب‌های جانی ترافیکی و نزاع‌های دسته جمعی شود.

وی اعلام کرد: این اقدام می‌تواند عوارض جبران ناپذیری مانند از دست دادن کلیه‌ها، نابینایی و حتی خطر مرگ را به دنبال داشته باشد که این موضوع نیز ضرورت نظارت بیشتر والدین بر فرزندان در رفت و آمدهای شبانه و تغییرات رفتاری آنان را بیش از پیش یادآور می‌شود.

کد خبر 6194433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha