۲۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۲۶

برگزاری کارگاه «نویسای نقش» توسط شهرام کرمی

برگزاری کارگاه «نویسای نقش» توسط شهرام کرمی

شهرام کرمی در قالب بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران، کارگاه «نویسای نقش» را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران، بدون شک نمایشنامه یکی از ارکان اصلی زیرساخت هنرهای نمایشی است؛ از این‌رو به‌ منظور ترویج و اعتلای فعالیت‌های نمایشی در استان تهران و زمینه‌سازی برای جذب مخاطبان علاقه‌مند به نمایشنامه‌نویسی، بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران، طرح آموزش نمایشنامه‌نویسی «نویسای نقش» را با حضور شهرام کرمی نویسنده، کارگردان و مدرس تئاتر و با رویکرد ابزار و مهارت علمی برای تمرکز بر ایده و نمایشنامه‌نویسی برگزار می‌کند.

کارگاه «نوشتن برای تئاتر» بخشی از رویکردهای آموزشی بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران است که در آن طرح آموزش نمایشنامه‌نویسی «نویسای نقش» اجرا خواهد شد. طرحی که از سوی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری مرکز هنرهای نمایشی در استان‌ها آغاز شده است. در این طرح شیوه‌نامه، دستورالعمل و طرح درسی جامعی تدوین‌شده و هدف آن ارتقای سطح دانش و آگاهی و تربیت نسلی همسو و همراه با جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است.

کارگاه «نوشتن برای تئاتر» از شهریور سال جاری در مجتمع ابوالفتوح رازی شهرری برگزار می‌شود.

بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران با حمایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان تهران و به دبیری امیرحسین شفیعی؛ آبان ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6194751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha