۲۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۵۴

رییس شورای شهر کاریز:

درمانگاه خیرساز کاریز در انتظار نقشه ساختمان است

درمانگاه خیرساز کاریز در انتظار نقشه ساختمان است

تایباد- رییس شورای شهر کاریز گفت: پروژه خیرساز درمانگاه کاریز آغاز شده است و یکی از دلایل کندی پروژه، عدم تحویل نقشه ساختمان توسط شبکه بهداشت و درمان است.

حسین محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: موضوع احداث درمانگاه شبانه روزی خیر ساز شهر کاریز از برنامه‌های مهم شورای شهر است، کار در حال حاضر آغاز شده است، یکی از دلایل کندی کار این است که نقشه ساختمان هنوز تحویل ما نشده است.

رئیس شورای شهر کاریز افزود: درخواست ما و مردم ما شبانه روزی بودن و تجهیز این درمانگاه است، این پروژه ۴۰ میلیارد تومان اعتبار مردمی نیاز دارد و مردم ما در قالب کمک‌های نقدی و زمین، طی شش ماه گذشته ۲۰ درصد این اعتبار را تأمین کردند.

وی گفت: وعده‌هایی در خصوص این پروژه به ما داده شده است که اورژانس شبانه روزی، تجهیز، شبانه روزی درمانگاه از مهمترین آنها است. با راه اندازی این مرکز بیش از ۲۳ هزار نفر از مردم شهر کاریز و روستاهای اطراف با احتساب جمعیت فاقدین تحت پوشش قرار می‌گیرند.

محمدی تصریح کرد: در حال حاضر دو خانه بهداشت شهری و یک مرکز جامع سلامت در شهر کاریز فعال است و به شهروندان خدمات ارائه می‌دهد، یکی از مشکلات ما در شهر کاریز، وجود یک خودرو آمبولانس برای کل شهر، روستاهای کاریز و محور تایباد به تربت جام است.

رئیس شورای شهر کاریز ادامه داد: تقاضای مردم افزایش تعداد آمبولانس برای شهر و روستاهای کاریز است که جمعیتی بیش از ۲۳ هزار نفر را شامل می‌شود.

کد خبر 6194889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha