۲۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۲۶

فرمانده سپاه خواف:

رسانه ها با امیدآفرینی جلوی سیاه نمایی دشمن را بگیرند

رسانه ها با امیدآفرینی جلوی سیاه نمایی دشمن را بگیرند

خواف- فرمانده سپاه خواف گفت: امروز رسانه‌های داخلی لازم است با امید آفرینی و تبیین پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف تمام‌قد جلوی سیاه‌نمایی دشمن را بگیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار امین سمعیان ظهر سه شنبه در مراسم تقدیر از تلاش خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان خواف اظهار کرد: خبرنگاران پل ارتباطی میان مردم و مسؤولان هستند و بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جنگ ترکیبی که دشمن در پیش‌گرفتن رسالت آن‌ها نیز دوچندان شده است.

فرمانده سپاه خواف افزود: امروز جمهوری اسلامی در اوج قدرت است ولی دشمن با تمام قدرت رسانه‌ای خود به دنبال تضعیف این جایگاه با سیاه‌نمایی دستاوردهای بزرگ انقلاب است.

وی بیان کرد: امروز رسانه‌های داخلی لازم است با امید آفرینی و تبیین پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف تمام‌قد جلوی سیاه‌نمایی دشمن را بگیرند.

سمعیان تصریح کرد: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسؤولان هستند حال که این وظیفه خطیر در اختیار شما قرار گرفته است باید تمام همت خود را به کار گیرید تا امید را در جامعه افزایش دهید.

فرمانده سپاه خواف بیان کرد: وظیفه ذاتی رسانه انعکاس صدای مردم، انتشار مشکلات شهری و درعین‌حال امید آفرینی در سطح جامعه است.

وی تصریح کرد: نقد را باید رسانه انجام دهد؛ اما باید مواظب بود که این مهم به تخریب ختم نشود، زیرا میان این دو فاصله فراوان است.

کد خبر 6194920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha