۲۳ مرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۰۴

رییس پلیس آگاهی استان بوشهر:

کلاهبردار تحت تعقیب در استان بوشهر دستگیر شد

کلاهبردار تحت تعقیب در استان بوشهر دستگیر شد

بوشهر- رییس پلیس آگاهی استان بوشهر از اقدام به موقع کارآگاهان بخش مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی شهرستان کنگان در دستگیری متهم کلاهبردار تحت تعقیب با ارزش ۳۳ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ جوشن سهرابی اظهار کرد: به دنبال اطلاع از وقوع کلاهبرداری با روش اغفال و اخذ وجه نقد از شهروندان با دادن قول و وعده خرید طلای آب شده و تحویل به آنان و عدم انجام تعهدات و متواری شدن متهم با ارزش ۳۳ میلیارد ریال در شهرستان کنگان لذا در تصمیم اتخاذ شده رسیدگی به موضوع به کارآگاهان بخش مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی شهرستان محول شد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر افزود: پس از انجام تحقیقات و جمع آوری ادله و مدارک لازم در تلاش صورت گرفته مخفیگاه متهم شناسایی در یک عملیات هدفمند دستگیر شد و ضمن اقرار به ارتکاب وقوع سریالی کلاهبرداری با این شیوه با انگیزه سود دهی بالا برای صدور احکام قضائی مناسب در اختیار مراجع محترم قضائی قرار گرفت.

وی در توصیه به شهروندان افزود: شهروندان هر گونه معاملات را با طی فرآیند قانونی و با استعلام از طریق مراجع ذیصلاح و حصول اطمینان دنبال نموده و پس از دریافت کالای مورد نظر نسبت به پرداخت وجوه معامله اقدام کنند.

سرهنگ سهرابی بیان کرد: پلیس آگاهی استان در اجرای خواسته به حق شهروندان و حسب وظیفه ذاتی مأموریت مقابله با جرایم جعل و کلاهبرداری را با حداکثر توان پیگیری و دنبال خواهد کرد.

کد خبر 6195118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۵
      2 0
      چرا اسم و مشخصات کلاهبردار به میان نیامده