۲۳ مرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۱۶

شهردار صباشهر خبر داد؛

گام بلند شهرداری صباشهر در متحول سازی محله کم برخوردار «کبودین»

گام بلند شهرداری صباشهر در متحول سازی محله کم برخوردار «کبودین»

شهریار- شهردار صباشهر از گام بلند این شهرداری برای متحول سازی محله کم برخوردار «کبودین» خبر داد و گفت: رضایتمندی و خدمت شایسته به مردم اولویت کار مدیریت شهری صباشهر است.

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد برنجی عصر سه شنبه در حاشیه بازدید میدانی از محله «کبودین» که با همراه قنبری عضو شورای شهر انجام شد، اظهار کرد: محله «کبودین» از محلات کمتر برخوردار شهر صباشهر است که مجموعه مدیریت شهری بنا دارد با عزم جدی و تلاش مضاعف تا انتهای تابستان چهره این محله را متحول کند.

برنجی، رضایتمندی و خدمت شایسته به مردم را اولویت کار مدیریت شهری صباشهر دانست و افزود: اقدامات شهرداری نمونه‌ای از خدمات نظام به مردم است و از ابتدای حضور در این سمت، همه ظرفیت‌ها را به کار گرفته ایم تا با یاری خداوند بهترین خدمت رسانی را به مردم عزیز صباشهر داشته باشیم.

شهردار صباشهر در تشریح جزئیات بیشتر اجرای پروژه‌های شهرداری در محله «کبودین» عنوان کرد: با برنامه ریزی و سنجش ظرفیت‌ها بعد از سال‌ها در این دوره از مدیریت شهری موفق شدیم معابر و کوچه‌های این محله را به مرحله آسفالت ریزی برسانیم.

وی در ادامه عنوان کرد: عملیات بهسازی پارک ساحلی محله «کبودین» شامل اجرای کف پوش، ترمیم فضای بازی کودکان و بهسازی فضای سبز در دست اقدام است و به زودی و طی روزهای آتی روشنایی خیابان ساحلی «کبودین» نیز ایجاد می‌شود که باعث سهولت تردد و افزایش امنیت در این خیابان مهم و بوستان همجوار آن می‌شود.

شهردار صباشهر، اجرای مجموعه این اقدامات را عامل مهمی در تحول چهره این محله قدیمی اعلام کرد و گفت: امیدوار هستیم با اقدامات صورت گرفته و در حال اجرای شهروندان عزیز را فراهم کنیم

کد خبر 6195133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha