۲۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۴۵

آغاز طرح نظارتی ویژه اربعین در تعزیرات حکومتی

آغاز طرح نظارتی ویژه اربعین در تعزیرات حکومتی

معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان تعزیرات حکومتی از آغاز طرح نظارتی ویژه اربعین در تعزیرات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیداحد یوزباشی معاون نظارت و برنامه‌ریزی سازمان تعزیرات حکومتی اظهار داشت: با فرارسیدن ایام اربعین اباعبدالله الحسین (ع) سازمان تعزیرات حکومتی برای تسهیل در اجرای هرچه با شکوه تر مراسم اربعین و ارائه خدمات مطلوب مانند سال‌های گذشته طرح نظارتی ویژه اربعین را آغاز کرد.

وی افزود: سازمان تعزیرات حکومتی با نظارت بر پایانه‌های مسافری اعم از هوایی، جاده‌ای و ریلی، مراکز اقامتی، بهداشتی، رفاهی، پارکینگ‌ها، تعمیرگاه‌ها و پایگاه‌های خدماتی در مسیر تردد کاروان‌های زیارتی اربعین برای هماهنگی و هم افزایی با دستگاه‌های نظارتی سعی در تسهیل ارائه مطلوب و اجرای هرچه با شکوه تر مراسم اربعین حسینی دارد.

یوزباشی اضافه کرد: در این طرح همه ادارات کل اجرایی موظف شدند علاوه بر ثبت گزارش بازرسی‌ها به صورت روزانه، در مسیر کاروان‌های زیارتی علاوه بر گشت‌های مشترک معمول، به تخلفات احتمالی با سرعت بر اساس قانون و خارج از نوبت رسیدگی کنند.

معاون نظارت و برنامه‌ریزی سازمان تعزیرات حکومتی از مدیران کل تعزیرات حکومتی استان‌های کرمانشاه، ایلام، خوزستان، آذربایجان غربی و کردستان خواست با برپایی پایگاه مشترک با سایر دستگاه‌های نظارتی در پایانه‌های مرزی برای خدمات رسانی مطلوب به زائرین تلاش ویژه ای نمایند.

یوزباشی با مصادف شدن ایام پایانی ماه صفر و سالروز شهادت امام رضا (ع) و حضور زائران در استان خراسان رضوی، اداره کل این استان را مکلف کرد ضمن تعامل با دستگاه‌های نظارتی نسبت به ارائه خدمات برای رفاه حال زائران اقدامات لازم را انجام دهند.



کد خبر 6195858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha