۲۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۲۳

شهردار شاهرود:

افتتاح تقاطع ۳ سطحی در شاهرود/ پارکینگ طبقاتی راه‌اندازی می‌شود

افتتاح تقاطع ۳ سطحی در شاهرود/ پارکینگ طبقاتی راه‌اندازی می‌شود

شاهرود- شهردار شاهرود از افتتاح تقاطع سه سطحی در میدان ولایت این شهر خبر داد و گفت: دو هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه اجرای این طرح برآورد شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن احمدی در جمع خبرنگاران همزمان با ظهر چهارشنبه در یکی از پارک‌های شهر شاهرود ضمن بیان اینکه یکی از مهمترین طرح‌های توسعه شهری و ترافیکی شاهرود طی سال‌های اخیر با سرعت بیشتری در دست اجرا است، تاکید کرد: نخستین تقاطع سه سطحی استان سمنان به زودی در شاهرود راه اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه تقاطع سه سطحی میدان ولایت شاهرود به لحاظ حجم عملیات بزرگترین طرح اجرا شده محسوب می‌شود، گفت: برای این طرح قرارداد یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریالی با پیمانکار منعقد شده که با نرخ تعدیل به دو هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال نیز خواهد رسید.

شهردار شاهرود با بیان اینکه این طرح تا دهه مبارک فجر با حضور مسئولان طبق وعده داده شده، آماده بهره برداری خواهد شد، گفت: بخش عظیمی از عملیات بتون ریزی و پایه گذاری‌ها در این میدان به اتمام رسیده و کارها به خوبی در دست اجرا است.

احمدی با بیان اینکه بروز تصادفات فراوان باعث شد تا این طرح در میدان ولایت یکی از پرتردد ترین میدان‌های شهر شاهرود اجرایی شود، گفت: اجرای کامل این طرح به روان سازی ترافیک و کاهش تصادفات منجر خواهد شد.

وی با بیان اینکه کاهش تصادفات و خسارات جانی و مالی به شهروندان در زمره ضرورت‌های اجرای این طرح بود، افزود: تلاش شده تا این طرح به بهترین شکل ممکن اجرایی شود.

شهردار شاهرود با بیان اینکه طرح میدان ولایت حدوداً ۶۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ابراز کرد: مدت زمان اجرای این طرح ۲۴ ماه بود که خوشبختانه تا دهه فجر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید و خدمت خوبی به مردم می‌شود.

احمدی از بهره برداری یک طرح مهم دیگر نیز در این شهر خبر داد و گفت: یک پارکینگ طبقاتی در خیابان تهران شاهرود با هدف ساماندهی جای پارک خودروها در دست احداث قرار دارد.

وی با بیان اینکه طرح پارکینگ طبقاتی خیابان تهران با تملک گاراژ توکل استارت خورد، افزود: فاز اول این طرح آبان سال گذشته آغاز شد و همزمان با آذر سال جاری نیز شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

شهردار شاهرود با بیان اینکه این طرح بالغ بر یک هزار میلیارد ریال برآورد هزینه شده است، افزود: در فاز اول ۲۶۴ خودرو در پارکینگ طبقاتی شاهرود جا خواهد شد که کمک شایانی به مقوله رفع مشکل جای پارک در هسته مرکزی شهر شاهرود و میدان جمهوری خواهد کرد.

احمدی با بیان اینکه طرح پارکینگ طبقاتی با حدود ۱۰ هزار و ۲۰۰ مترمربع سطح زیر بنا در دست احداث است، گفت: اجرای این طرح یکی از مطالبات جدی مردم برای رفع معضل ترافیک و جای پارک در هسته مرکزی شاهرود بود.

وی با بیان اینکه پارکینگ طبقاتی خیابان تهران شاهرود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: همزمان با هفته حمل و نقل این طرح به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار شاهرود از میزبانی مسابقات آتش نشانان کشور در این شهر به عنوان یکی دیگر از کارهای خوب چند وقت اخیر یاد کرد و گفت: ده تیم از سراسر کشور شامل تهران، اصفهان، شیراز و … حضور داشتند و رقابت خوبی را نیز برگزار کردند.

احمدی بیان کرد: سال گذشته هشت نفر از آتش‌نشانان شاهرودی عضو تیم منتخب ایران در مسابقات جهانی ترکیه حضور داشتند که نشان از آمادگی آتش نشانان این شهر در زمینه عملیاتی می‌دهد.

کد خبر 6195905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha