۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۵۷

در گفت‌وگو با مهر مطرح شد؛

زوجی که به لبه «پرتگاه» زندگی رسیدند/ فیلمبرداری در یک لوکیشن بکر

زوجی که به لبه «پرتگاه» زندگی رسیدند/ فیلمبرداری در یک لوکیشن بکر

پوریا تاجیک کارگردان فیلم کوتاه «پرتگاه» با اشاره به اینکه این فیلم در یک لوکیشن بکر فیلمبرداری شده است عنوان کرد، «پرتگاه» این روزها در مرحله تدوین و صداگذاری قرار دارد.

پوریا تاجیک کارگردان فیلم کوتاه «پرتگاه» در گفت‌وگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: فیلم کوتاه «پرتگاه» با تصویربرداری حامد وقاری پس از چند ماه در مرداد ۱۴۰۳ به مرحله تدوین و صداگذاری رسید.

این کارگردان در رابطه با ویژگی این فیلم عنوان کرد: «پرتگاه» قطعاً برای مخاطبانش تجربه جدیدی خواهد بود. دنیای این فیلم شاید دنیای بسیار ساده‌ای باشد اما از جهانی متفاوت به موضوع نگاه می کند.

وی درباره فیلمبرداری این فیلم افزود: فیلمبرداری اثر به طور کامل در دِل یک لوکیشن بکر و یک دره بسیار جذاب انجام شده است، نقطه ای که به دور از هر اثر انسانی است و قدرت طبیعت کاملاً حاکم بر تمام سکانس‌های فیلم است. قطعاً فیلمبرداری در چنین شرایطی از جهات مختلفی برای تمام اعضای تیم سخت بود و جا دارد از همه دوستان تشکر کنم و امیدوارم نتیجه کار هم برای ما و هم برای مخاطبان دلچسب باشد.

تاجیک درباره داستان فیلم توضیح داد: «پرتگاه» روایتگر زندگی یک زوج عاشق است که برای تعطیلات به مسافرتی بسیار هیجان انگیز رفته اند، اما کم کم در این مسافرت ترس جای خود را با لذت عوض می‌کند.

عوامل فیلم کوتاه «پرتگاه» عبارتند از کارگردان: پوریا تاجیک، مدیر تصویربرداری: حامد وقاری، صدابردار: یوسف مرادی، دستیار کارگردان: فهیم نیکخواه، مدیر تولید: پارسا تاجیک، طراح صحنه و لباس: عاطفه صادقیان.

فرید کیامرثی، آهو شفیعی و علی شیبانی به عنوان بازیگران نقش اصلی در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

در خلاصه داستان این اثر نوشته شده است: «ممکنه همه ما یه روزی خیلی آروم و تدریجی، به لبه پرتگاه زندگی برسیم. شاید فکر کنی خیلی ترسناکه، اما تو داری با صدای بلند می‌خندی.»

کد خبر 6196015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha