۲۴ مرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۱۰

رییس مرکز فنی و حرفه‌ای تربت جام عنوان کرد؛

استقبال ۵۰۰ نفر از نوجوانان تربت جامی از طرح تابستانه مهارتی

استقبال ۵۰۰ نفر از نوجوانان تربت جامی از طرح تابستانه مهارتی

تربت جام- رییس مرکز فنی و حرفه‌ای تربت جام گفت: ۵۰۰ نفر از جوانان و نوجوانان دختر و پسر در دوره‌های مهارتی طرح تابستانه این مرکز شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نیکبخت عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به دومین سال اجرای طرح تابستانه مهارتی ویژه سنین ۱۲ تا ۱۸ سال توسط سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای ۵۰۰ نفر از نوجوانان و جوانان دختر و پسر در دوره‌های مهارتی این مرکز شرکت کردند.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای تربت جام افزود: با توجه به شروع فصل تابستان بمنظور بهینه سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در این ایام، طرح تابستانه مهارتی، با هدف آشنایی نوجوانان و جوانان با مشاغل فنی وحرفه‌ای و شناسایی استعدادهای این افراد در رشته‌های مهارتی می‌تواند کمک شایانی برای انتخاب صحیح رشته‌های تحصیلی آینده هم در مقطع متوسطه و هم در تحصیلات تکمیلی داشته باشد.

وی ادامه داد: برگزاری طرح تابستانه می‌تواند با ترویج فرهنگ مهارت آموزی و تربیت نیروی ماهر از سنین پایین، ورود افراد به حوزه اشتغال را تسریع کند.

نیکبخت بیان کرد: این طرح از ۱۵ تیرماه لغایت ۱۵ شهریور ماه، در ۲۰ رشته فنی شامل عیب یابی و تعمیر مقدماتی موبایل و تبلت، سیم بندی آیفون، سیم بندی دوربین مداربسته، آرایشگر مردانه، برق ساختمان، بافت مو، خیاطی، کاربر رایانه، گرافیک، نقاشی، سرویس و نگهداری خودرو، ساخت مدارات الکترونیکی، آشپزی، شیرینی پزی، کارآفرینی، بافندگی، عکاسی دیجیتال، شمع سازی و… برگزار می‌شود.

کد خبر 6196266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha