۲۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۰۰

نماینده شهرستان فلارد در شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

ضرورت ارائه تسهیلات به زمین‌های کشاورزان مالخلیفه

ضرورت ارائه تسهیلات به زمین‌های کشاورزان مالخلیفه

شهرکرد-نماینده شهرستان فلارد در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: ارائه تسهیلات برای لوله‌کشی و انتقال آب به زمین‌های کشاورزان مالخلیفه مورد تقاضا است.

محمد قنبری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به لزوم اختصاص اعتبارات در خصوص تسطیح جاده‌های بین مزارع و احداث جداول کشاورزی، خاطرنشان کرد: روستای یونکی بالای ده سال است پیگیر احداث جداول کشاورزی می‌باشد ولی انجام نشده و به دلیل اینکه اعتبارات در بخش کشاورزی به صورت پراکنده توزیع می‌گردد معمولاً اجرای پروژه‌ها زمان بر می‌باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه از جوی و جدول بین مزارع کلواری مالخلیفه در بهار و تابستان آب دو حلقه چاه عبور می‌کند و در پاییز و زمستان آب باران در آنها رها می‌گردد، اختصاص اعتبار جهت سامان دهی و ارائه تسهیلات جهت لوله کشی و انتقال آب به زمین‌های کشاورزان آن منطقه مورد تقاضا می‌باشد.

قنبری با اشاره به اینکه پتروشیمی لردگان به علت قطع گاز تعطیل شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه اعلام شده کود شیمیایی را شرکت پتروشیمی لردگان با قیمت مناسب به سازمان جهاد کشاورزی استان فروخته و کود با قیمت بالایی به دست کشاورزان رسیده، انتظار می‌رود موضوع شفاف سازی گردد.

وی تاکید کرد: مجتمع‌های دامداری شهرستان فلارد دارای چالش‌هایی است که هرچه سریع‌تر باید تعیین تکلیف شود.

کد خبر 6196534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha