۲۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۳۱

تل‌آویو رایزنی «ترامپ» و «نتانیاهو» را تکذیب کرد

تل‌آویو رایزنی «ترامپ» و «نتانیاهو» را تکذیب کرد

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز در بیانیه ای خبر وبگاه «آکسیوس» پیرامون رایزنی تلفنی «ترامپ» و «نتانیاهو» را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقلاز خبرگزاری رویترز، دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه گزارشی مبنی بر اینکه نتانیاهو روز گذشته با دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ در آمریکا پیرامون برقراری آتش بس غزه و مذاکرات آزادی اسیران صحبت کرده است را تکذیب کرد.

در بیانیه دفتر نتانیاهو در این خصوص آمده است: برخلاف گزارش‌های رسانه ها، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر دیروز با دونالد ترامپ، رئیس‌ جمهور سابق آمریکا صحبتی نکرده است.

این در حالیست که وبگاه «آکسیوس» به نقل از دو منبع آگاه آمریکایی اعلام کرده بود که دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین و نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره توافق آتش‌ بس و موضوع اسیران (اسیران صهیونیست نزد حماس) در غزه رایزنی کرده اند.

کد خبر 6196690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهر ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۶
      0 0
      صهیونیسمها همانند اهداف متحرک برای حزب الله و حماس و مقاومت شده انددویست هزار نیروی سر گردان در محاصره حماس تله مرگ برای صهیونیسم
    • مهر ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۶
      0 0
      انشاالله به زودی شاهد ضعف صیونیسم و التماس صلح خواهیم بود دیگر سرمایه گذاران به اسراعیل یاز نخواهند گشت