جزئیات جدید کشته شدن اسیر صهیونیست از زبان ابوعبیده

جزئیات جدید کشته شدن اسیر صهیونیست از زبان ابوعبیده

سخنگوی گردانهای قسام جزئیات جدیدی از کشته شدن یکی از اسیران صهیونیست نزد حماس فاش کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام جزئیات جدیدی از کشته شدن یکی از اسیران صهیونیست نزد حماس فاش کرد.

سخنگوی گردان‌های قسام اعلام کرد پس از تحقیقات انجام شده در مورد کشته شدن یکی از اسرای دشمن به دست مبارز مسئول محافظت از او، مشخص شد که این مبارز فلسطینی پس از دریافت خبر شهادت دو کودک خود در یکی از جنایات دشمن در نوار غزه بر خلاف دستورات به شیوه‌ای انتقامی عمل کرده است.

ابوعبیده بیان کرد: تاکید می‌کنیم که این حادثه جزو اصول اخلاقی و آموزه‌های دینی ما در مورد شیوه تعامل با اسرای دشمن نیست و بعد از این دو حادثه دستورات شدیدتری اتخاذ خواهیم کرد.

وی همچنین دشمن صهیونیستی را به خاطر زیر پا گذاشتن اصول و قواعد تعامل انسانی و نسل‌کُشی وحشیانه در حق ملت فلسطین، مسئول هرگونه رنج و خطر پیش روی اسرای این رژیم دانست.

کد خبر 6196754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • NP IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۵
      6 4
      البته که خشونت اسرائیل باعث خواهد شد ملت زخم دیده دست به انتقام رفتگان از دست رفته خود را بزنند . آن هم از کسانی که به فرزندان جوانان حتی نوزادان کودکانشان با بیرحمانه ترین جنایت رحم نکردند اسرائیل فقط با رفتار خودش حس انتقام گرفتن این ملت از خودش رو در بین امت فلسطین افزایش داده .
    • ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۵
      0 0
      سلام تشکرتشکررزمنده دلیروشجاع دشمن جنایتکارهیچ زبانی نمی فهمدفقط بایستی انتقام شهدای عزیزرابگیریم مردم غزه رفع خانیونس وفلسطین عزیزدشمن کودککش رادرهم بکوبیدبادست توانمندهمه رزمندگان مقاومت حزب الله وقسام وغیره مدافعان امنیت ومدافعان حرم حضرت زینب انشاالله راه شهداادامه دارد