۲۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۲۲

دادستان کرمانشاه خبر داد؛

دستگیری عوامل گرداننده دو کانال تفرقه افکن در کرمانشاه

دستگیری عوامل گرداننده دو کانال تفرقه افکن در کرمانشاه

کرمانشاه- دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از دستگیری عوامل کانال تلگرامی و اینستاگرامی در یکی از شهرستان های غرب کرمانشاه خبرداد که به ایجاد تفرقه و تحریک مردم این شهرستان می پرداختند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا کریمی بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مدتی پیش دو کانال در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام در یکی از شهرستان‌های غربی استان فعالیت خود را با هدف‌های تفرقه افکنانه در بین مردم آغاز کرد.

وی افزود: این دو کانال در فضای مجازی اقدام به توهین، تهدید، افترا و تحریک مردم به درگیری می‌کردند.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین این کانال‌ها علیه بعضی از شخصیت‌ها مطالبی کذب را منتشر کرده و از او می‌خواستند که مبالغی را به آنها پرداخت کنند تا مطالب درج شده را پاک کنند.

وی هدف اصلی از فعالیت‌های این دو کانال را ایجاد تفرقه، تحریک و اختلاف افکنی بین آحاد جامعه عنوان کرد.

کریمی تاکید کرد: باتوجه به فعالیت‌های این دو کانال نیروهای امنیتی و اطلاعاتی با دستور قضائی اقدامات خود را برای شناسایی گردانندگان این کانال‌ها در دستور کار قرار دادند.

وی یادآورشد: با شناسایی گردانندگان این کانال‌ها مشخص شد که برخی از این عوامل در داخل کشور و برخی نیز متواری و در خارج از کشور فعالیت می‌کنند.

دادستان کرمانشاه از دستور دستگیری تمام عوامل گرداننده این کانال‌ها و مرتبطین با آنها خبر داد.

وی در ادامه با کسانی که با استفاده از فضای مجازی اقدام به هتک حرمت افراد و تفرقه افکنی در بین مردم می‌کنند هشدار داد که دستگاه قضائی با آنها برخورد سختی خواهد داشت.

کد خبر 6196908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رضا DE ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۵
      12 28
      باسلام الان دیگه همه مردم خوب وبد رو تشخیص میدن وکسی به حرف این اشخاص گوش نمیده وما ملت مسلمان ایران گوش بفرمان امام خامنه ای هستیم
    • ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۵
      24 2
      جناب دادستان محترم تندرست و پرتوان باشید ای کاش معضل فروشندگان مواد مخدر و معتادان را پیگیری می کردی وچهره ی شهر کرمانشاه از وجود اینها پاک می کردی