۲۵ مرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۰۸

دبیر قرارگاه خدمات سفر مشهد:

نرخ‌نامه و مجوز مراکز اقامتی در سامانه نماد بارگذاری شده است

نرخ‌نامه و مجوز مراکز اقامتی در سامانه نماد بارگذاری شده است

مشهد- دبیر قرارگاه خدمات سفر شهرستان مشهد گفت: نرخ‌نامه و مجوز مراکز اقامتی و تأسیسات گردشگری در سامانه نماد بارگذاری شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین امیرکلالی شامگاه پنجشنبه در نشست ستاد خدمات سفر مشهد اظهار کرد: سامانه Namad.mcth.ir با هدف جلوگیری از گران فروشی مراکز اقامتی و سایت‌های رزرواسیون، شفاف‌سازی قیمت‌ها و فراهم آوردن امکان مشاهده نرخ‌نامه واحدهای گردشگری برای عموم، ایجاد شده و اطلاعات اولیه مسافران در خصوص تأسیسات گردشگری شامل نشانی، درجه، امکانات، خدمات و نرخ‌نامه در سامانه اینترنتی مذکور در دسترس عموم قرار گرفته است.

دبیر قرارگاه خدمات سفر شهرستان مشهد ادامه داد: اطلاعات مندرج در سامانه مذکور به صورت مستقیم و آنلاین از سامانه جامع نظارت، آمار و اطلاعات تأسیسات گردشگری (جانا) استخراج می‌شود و در این سامانه بارگذاری می‌شود.

وی عنوان کرد: کاربران نماد می‌توانند با ورود به سامانه Namad.mcth.ir و انتخاب استان، شهرستان و نوع مرکز شامل هتل، هتل آپارتمان، زائرسرا، متل، اقامتگاه بوم‌گردی و غیره از ستاره یا درجه و نرخ مصوب واحد مورد نظر مطلع گردند تا علاوه بر آگاهی از مجوز داشتن واحد مربوطه مانع از سو استفاده‌های احتمالی درباره افزایش نرخ شوند.

کد خبر 6197000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha