۲۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۱۴

گفت و گوی مهر؛

آزادگان الگویی مستحکم برای تمام آزادی خواهان جهان هستند

آزادگان الگویی مستحکم برای تمام آزادی خواهان جهان هستند

رشت- مسوول بسیج رسانه گیلان گفت: آزادگان نماد مقاومت و پایمردی برای تمام تاریخ ایران اسلامی و الگویی مستحکم برای تمام آزادی خواهان جهان هستند.

مهدی پارسا در حاشیه نشست تبیینی و هیأت اندیشه ورز بسیج رسانه فومن در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به ٢۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان به کشور سرافراز ایران اسلامی اظهار کرد: آزادگان سرافراز ایران اسلامی صبر در برابر زورگویان عالم را معنایی دیگر بخشیده و اراده فرزندان این مرز عزیز را به رخ دنیا کشانده‌اند.

وی با بیان اینکه ۲۶ مرداد، سالروز ورود آزادگان سرافرازی بود که پس از سال‌ها اسارت در زندان‌ها و اسارتگاه‌های رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند، گفت: این روز تاریخی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، یادآور وعده پیروزی و نصرت خدا که همانا «إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ یَنصُرۡکُمۡ وَیُثَبِّتۡ أَقۡدَامَکُمۡ» است.

مسؤول بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه اسارت در بند دشمن و احساس جاماندن از قافله شهدا صبری الهی می‌خواست، افزود: سنگر داران پرچم پرافتخار ایران عزیزمان، با همه وجود خود امانتداری کردند و دشمنِ بعث را به خاک ذلت نشاندند و خواب‌های خیالی آنان را به کابوسی ابدی تبدیل کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: در این برهه علاوه بر ستایش استقامت آزادگان سرافراز کشورمان باید به صبر و پایداری خانواده‌های آنان نیز بالید چرا که با ایستادگی خود شکوهِ مقاومت را در تاریخ پرغرور این ملت ثبت کردند.

پارسا با بیان اینکه در روزهای پیروزی و مقاومت مردم ایران پس از جنگ تحمیلی، ناگاه خبری تمام ایران اسلامی را فراگرفت و جامعه رسانه‌ای آن روزها خبری از جنس «اشک» و «لبخند» را به دنیا مخابره کردند، اضافه کرد: خبرمخابره شده آن روزها نماد مقاومت و پایمردی ملت صبور ایران اسلامی برای تمام تاریخ ایران اسلامی شد نمادی که الگویی مستحکم برای تمام آزادی خواهان جهان شد.

کد خبر 6197150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha