۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۰۹

سرهنگ نودهی:

هنوز فرصت درخواست صدور گذرنامه برای سفر اربعین وجود دارد

هنوز فرصت درخواست صدور گذرنامه برای سفر اربعین وجود دارد

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه گفت: هنوز فرصت دریافت گذرنامه برای زیارت اربعین حسینی وجود دارد و ۹۰ درصد افرادی که پس از ثبت درخواستشان، دیر گذرنامه برای آنها صادر می‌شود، نقص مدارک دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ امید نودهی، رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه در پاسخ به اینکه آیا هنوز شهروندان برای سفر به عراق و زیارت اربعین فرصت دریافت گذرنامه دارند یا خیر، اظهار داشت: بله همچنان این فرصت وجود دارد. افراد می‌توانند به مراکز صدور گذرنامه محل سکونت خود مراجعه کنند اگر تهران هستند به آدرس ستارخان، شهر آرا روند

وی افزود: همچنین امکان درخواست غیر حضوری گذرنامه وجود دارد و افراد می‌توانند درخواست خود در این زمینه را در سامانه‌های «سخا» یا «پلیس من» ثبت کنند.

سرهنگ نودهی در مورد اینکه اتباع منتظر نتیجه اداره گذرنامه فراجا هستند، گفت: این افراد درخواستشان را درصورتی که دارای برگ سرشماری روادید یا طرح خانواری دارند به دفاتر کفالت سراسر کشور مراجعه تا برای آن گذرنامه تهیه شود و اگر گذرنامه دارند به سفارت عراق مراجعه تا روادید خروج از کشور برایشان تهیه شود.

وی در پایان گفت: ۹۰ درصد افرادی که پس از ثبت درخواستشان، دیر گذرنامه برای آنها صادر می‌شود نقص یا اشتباه در ارسال مدارک دارند.

کد خبر 6197806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha