۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۴۲

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی خبر داد؛

انتقال تجهیزات مواکب اربعین خراسان جنوبی با ۱۶۰دستگاه ناوگان باری

انتقال تجهیزات مواکب اربعین خراسان جنوبی با ۱۶۰دستگاه ناوگان باری

بیرجند-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی ۱۶۰ دستگاه ناوگان باری استان به صورت داوطلبانه تجهیزات مورد نیاز موکب ها را به عتبات منتقل کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، اسد الله جلال زاده اظهار کرد: ۱۶۰ دستگاه ناوگان باری استان به صورت داوطلبانه تجهیزات مورد نیاز موکب‌ها را به کشور عراق منتقل کردند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی بیان کرد: شرکت‌های حمل و نقل کالای استان برای مشارکت در اجرای این طرح بدون اخذ کمیسیون شرکت، به صورت رایگان برای ناوگان اعزامی به مقصد عراق بارنامه صادر می‌کنند.

جلال زاده گفت: با هماهنگی انجام شده با ستاد اربعین استان ۱۶۰ دستگاه انواع ناوگان باری و ۳۳۰ راننده باری استان، موکب‌ها و تجهیزات خدمات رسانی به زائران اربعین را انتقال می‌دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی ادامه داد: رانندگان و ناوگان باری استان تا پایان اجرای طرح اربعین در کشور عراق حضور دارند و به زائران حسینی (ع) خدمات ارائه می‌دهند.

وی اضافه کرد: به منظور بررسی وضعیت ایمنی ناوگان استان، بازدیدهای مشترک با هماهنگی فرماندهی انتظامی پلیس راه استان از ناوگان اعزامی به عتبات عالیات انجام می‌شود.

جلال زاده تصریح کرد: در این راستا علاوه بر توصیه‌های لازم به رانندگان برای رعایت موارد مرتبط با ایمنی، بهداشتی قبل از سفر، بررسی عملکرد ناوگان در طول مسیر رصد خواهد شد.

کد خبر 6197882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha