۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۰۵

فرمانده قرارگاه اربعین خوزستان خبر داد؛

خروج بیش از ۶۱۳ هزار زائر از مرزهای خوزستان

خروج بیش از ۶۱۳ هزار زائر از مرزهای خوزستان

اهواز - فرمانده قرارگاه اربعین خوزستان گفت: از ابتدای ماه صفر تاکنون بیش از ۶۱۳ هزار زائر از مرزهای شلمچه و چذابه عازم عتبات عالیات شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی اله حیاتی صبح امروز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای ماه صفر تا ۲۶ مرداد ۶۱۳ هزار و ۹۲۱ زائر از مرزهای شلمچه و چذابه وارد خاک عراق شدند و ۳۵ هزار و ۹۶۴ نفر از این ۲ مرز وارد کشور شدند که از این تعداد ۴۸۸ هزار و ۳۹۴ نفر مرز شلمچه را برای سفر به عتبات عالیات انتخاب کردند.

حیاتی افزود: ۱۷۳ هزار و ۳۴۳ زائر روز جمعه بیست و ششم مرداد مصادف با یازدهم صفر از مرز زمینی شلمچه و چذابه تردد کرده‌اند که از این تعداد ۱۳۲ هزار و ۵۳۷ زائر از مرز شلمچه تردد کردند. در این مدت ۹۱ هزار و ۲۹۶ زائر ایرانی و هزار و ۶۴۴ زائر خارجی مرز شلمچه را برای زیارت امام حسین (ع) انتخاب کردند و راهی کربلا شدند و ۳۸ هزار و ۳۱۵ ایرانی و هزار و ۲۸۲ خارجی از این مرز به کشور بازگشتند.

فرمانده قرارگاه اربعین خوزستان با اشاره به تردد ۴۰ هزار و ۸۰۶ زائر در بیست و ششم مرداد از مرز چذابه گفت: از این تعداد ۲۵ هزار و ۲۱۳ زائر ایرانی و ۳ هزار و ۳۱۴ زائر خارجی از مرز چزابه وارد کشور عراق شدند و ۱۱ هزار و ۸۷۳ ایرانی و ۴۰۶ خارجی از این مرز به کشور بازگشتند.

کد خبر 6197894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha