۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۴۰

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

تصویب بودجه دهیاری‌های مرکزی تویسرکان

تصویب  بودجه دهیاری‌های مرکزی تویسرکان

همدان-بخشدار مرکزی تویسرکان از بودجه مصوب سال گذشته به مبلغ ۳۰ میلیارد و ۷۷۱ میلیون تومان خبر داد و گفت: بیش از ۵۰ درصد این بودجه محقق شده است.

محمد جواد مهدیان در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: بحران آب بحران بین المللی است و تنها خاص شهرستان تویسرکان نیست اما با این وجود با عنایت پروردگار و تلاش‌های زیادی که در این زمینه صورت گرفته است باعث تجهیز چاه‌های آب شرب و حفر چاه در بخش مرکزی شده است و به مدار پیوسته است.

وی با اشاره به اینکه از شهریور ماه سال گذشته تاکنون اقدامات اساسی در مورد تعویض شبکه آب و خط انتقال آب صورت گرفته است خاطرنشان کرد: مشکل آب شرب تعدادی از روستاهای این شهرستان مانند تأمین آب شرب برای روستای مبارک آباد رفع و منجر به رضایت‌مندی مردم شده است.

بخشدار مرکزی تویسرکان یادآور شد: ۱۵ میلیارد تومان برای بهسازی ۲۰ روستای بخش مرکزی اعتبار تخصیص داده شده است که از این تعداد بهسازی ۱۳ روستا انجام و مابقی در دست اقدام است.

مهدیان از گازرسانی به تنها روستای بدون گاز بخش مرکزی نام برد و ادامه داد: شبکه گذاری برای انتقال گاز به روستای زیوج در حال انجام است و باید گفت در دولت سیزدهم نیازهای روستاها با هدف توسعه شناسایی و به منظور رفع مشکلات گام‌های ارزشمندی در این زمینه انجام شده است.

وی مطرح کرد: ۶ دستگاه خودرو حمل زباله سبک توسط سازمان همیاری شهرداری‌ها به ۶ روستا بخش مرکزی تعلق گرفته است که این دستگاه‌ها در جمع آوری و حمل پسماندها بسیار مؤثر هستند و باعث تسهیل در کارها شده‌اند.

بخشدار مرکزی شهرستان تویسرکان از نصب دوربین مداربسته با هدف پیشگیری در ۳۲ روستای دارای دهیاری نام برد و عنوان کرد: این کار برای ۱۶ روستای دیگر در دست اقدام است به نحوی که تلاش داریم تا پایان شهریورماه همه روستاهای بخش مرکزی مجهز به دوربین مدار بسته شوند.

وی از بودجه مصوب دهیاری‌های بخش مرکزی در سال گذشته که ۳۰ میلیارد و ۷۷۱ میلیون تومان است صحبت به میان آورد و تاکید کرد: بیش از ۵۰ درصد این بودجه محقق شده است.

مهدیان در پایان با بیان اینکه بودجه مصوبه امسال ۴۸ میلیارد و ۷۱۰ میلیون تومان است تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون مبلغ ۱۵ میلیارد تومان آن محقق شده است که می‌توان گفت درآمد دهیاری‌های بخش مرکزی در پنج ماهه امسال نسبت به کل در آمد سال گذشته دهیاری‌ها از رشد صد درصدی برخوردار بوده است.

کد خبر 6197902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha