۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۲۷

نماینده شهرستان فرخشهر در شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری:

مجتمع اسب و دام سبک در شهرستان فرخ شهر احداث شود

مجتمع اسب و دام سبک در شهرستان فرخ شهر احداث شود

شهرکرد- نماینده شهرستان فرخشهر در شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: اختصاص اعتبارات مطالعاتی و تامین زیرساخت های احداث مجتمع اسب و دام سبک در شهرستان فرخ شهر در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله عباسی نماینده شهرستان فرخشهر در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، صبح شنبه در بیست و سومین اجلاس عمومی شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، با اشاره به لزوم تأمین اعتبارات لازم جهت ساخت و ساز مجتمع ادارات بخش کشاورزی، خاطر نشان کرد: با توجه به تلاشی که فرماندار و رئیس اداره جهاد شهرستان فرخشهر داشتند جهت احداث مجتمع ادارات بخش کشاورزی زمین تخصیص و تملک صورت گرفته و شروع عملیات اجرایی پروژه مورد تقاضا می‌باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به اعلام سازمان جهاد کشاورزی استان مبنی بر اختصاص اعتبار احداث مجتمع ادارات بخش کشاورزی شهرستان فرخشهر، پس از اخذ موافقت فرماندار و مجوز ماده ۲۳، عملیات اجرایی آغاز می‌گردد.

عباسی موضوع سند دار شدن زمین‌هایی که مشکل تداخلات با منابع طبیعی دارند را در جلسه مطرح که مقرر شد رفع تداخلات اراضی شهرستان فرخ شهر به زودی در جلسات استانی انجام شود.

نماینده شهرستان فرخ شهر در شورای اسلامی استان اختصاص اعتبارات مطالعاتی و تأمین زیرساخت‌های احداث مجتمع اسب و دام سبک در شهرستان فرخ شهر و تخصیص تسهیلات تبصره ۱۶و۱۸ برای افرادی که به تسهیلات نیاز دارند را مورد تاکید قرار داد.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود احداث مجتمع دام سبک در فرخ شهر و روستاهای تابعه تسریع شود چراکه کلنگ زنی این پروژه با استقبال انجام می‌شود گفت: مقرر شد مکان احداث مجتمع دام سبک پیشنهاد تا اقدامات بعدی صورت پذیرد.

عباسی تصریح کرد: با توجه به موقعیت استراتژیک فرخ شهر احداث انبار ذخیره محصولات کشاورزی مورد تقاضا می‌باشد.

وی همچنین اختصاص اعتبارات جهت احداث کانال و لوله و لایروبی قنوات و اختصاص اعتبار و قیر رایگان بمنظور بهسازی راه‌های کشاورزی و بین مزارع شهرستان فرخ شهر را تقاضا کرد.

کد خبر 6198011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha