۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۰

نماینده ولی فقیه در استان فارس:

اقدامات بسیج در مسیر تمدن سازی نوین اسلامی است

اقدامات بسیج در مسیر تمدن سازی نوین اسلامی است

شیراز- نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: اقدامات بسیج بر مبنای سند اعتلای سازمان بسیج است، این اقدامات همواره مؤثر بوده و توانسته مسیر تمدن سازی نوین اسلامی را هموار کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله لطف الله دژکام صبح شنبه در بازدید از سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس، با بیان اینکه کارهای بسیج که بر مبنای سند اعتلای سازمان بسیج است، همواره مؤثر بوده و توانسته مسیر تمدن سازی نوین اسلامی را هموار کند، گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود، استان فارس در اعتلای کشور باید نقش آفرین باشد.

وی با بیان اینکه ما به عنوان روحانی نگاه به راهبردها داریم و اینکه به چه میزان با اقدامات انجام شده، هماهنگ است، تصریح کرد: تک تک بخش‌های بسیج به موفقیت‌های خوبی رسیده اند که در جمع بندی باید نگاه جامع رهبری در حوزه سیاست‌های علم و فناوری را تأمین کند.

امام جمعه شیراز با تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته ذیل مجموعه سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس عنوان کرد: از سردار بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس که نگاهی دقیق و منطقی به مسائل علمی دارند و همچنین همکاران سازمان بسیج علمی تقدیر و تشکر ویژه دارم.

آیت الله دژکام در بخشی از سخنان خود به موضوع هم افزایی در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: ما مراکز علمی و تحقیقاتی خوبی در استان داریم که می‌توانند همچون قطعات پازل در کنار یکدیگر قرار گرفته و در برخورد با مسائل و نیازها پاسخگویی خوبی داشته باشند.

کد خبر 6198178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha