۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۴۶

فرمانده انتظامی درمیان خبر داد؛

دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت در درمیان

دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت در درمیان

بیرجند- فرمانده انتظامی شهرستان درمیان از دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت از وقوع قتل توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدرضا حسینی ظهر شنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری منجر به قتل در یکی از روستاهای شهرستان درمیان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان درمیان بیان داشت: مأموران با حضور در محل حادثه و با بررسی‌های انجام شده به این نتیجه رسیدند، که فردی با یک قبضه سلاح کلت کمری مرتکب قتل مرد ۵۷ ساله شده و از محل متواری شده است که بلافاصله در یکی از شهرستان‌های مجاور شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حسینی با اشاره به اینکه یک قبضه سلاح کلت کمری از متهم به قتل کشف شده است، تصریح کرد: علت و انگیزه قتل در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه مأموران در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و متهم را جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند، خاطر نشان کرد: شهروندان باید در هنگام عصبانیت، خشم خود را کنترل و مدیریت کرده و از تصمیمات عجولانه خودداری کنند.

دستگیری سارق موتورسیکلت در قاین

فرمانده انتظامی شهرستان قاین نیز از دستگیری سارق و کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا فولادی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت یک دستگاه موتورسیکلت در سطح شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۲ سعدی شهرستان قائنات با انجام اقدامات تخصصی پلیسی، محل نگهداری موتورسیکلت سرقتی را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد محل شده و موتورسیکلت سرقتی کشف و متهم را نیز که همان سارق موتورسیکلت بود دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قاین با بیان اینکه در استعلام اولیه مشخص شد موتورسیکلت سرقتی است، تصریح کرد: متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ فولادی خاطرنشان کرد: بی‌توجهی به هشدارهای پلیس و عدم استفاده از تجهیزات بازدارنده از مهمترین علل بسترساز وقوع سرقت است.

وی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6198295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha