۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۰

فرمانده انتظامی استان سمنان:

انجام ۵ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق مامورنما دستگیر شد

انجام ۵ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق مامورنما دستگیر شد

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام پنج ماموریت ویژه پلیسی طی تعطیلات پایان هفته در استان خبر داد و گفت: در مهمترین رویداد سارق مامورنما در گرمسار دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی تعطیلات پایان هفته پنج مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسید، ابراز داشت: در مهمترین رویداد سارق مأمور نما با اشراف اطلاعاتی پلیس در گرمسار دستگیر شد که تلاش برای دستگیری سایر اعضای این باند چهار نفره ادامه دارد.

وی بابیان اینکه متهم با خودرو پراید سوژه خود را انتخاب و ضمن معرفی خود به عنوان مأمور وارد منزل شده و اقدام به سرقت کرده است، افزود: از این سارق غیر بومی اهل استان‌های غربی کشور دو فقره پلاک جعلی و پراید سرقتی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان از توقیف پراید حاوی ۵۰۰ کیلوگرم چوب تاغ به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال در حوزه میامی خبر داد و ابراز داشت: دو نفر دستگیر و ۵۰۰ کیلوگرم دیگر نیز چوب تاغ در محل دپو کشف شد.

موقوفه‌ای بابیان اینکه طرح امنیت محله طی یک هفته در سمنان به اجرا در آمد، تصریح کرد: طی بازه مذکور هشت سارق دستگیر و پنج پرونده سرقت کشف شد.

وی از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی به مدت یک هفته در سرخه خبر داد و افزود: سه خرده فروش مواد مخدر دستگیر، شش موتور سیکلت توقیف، یک سارق روکش زنی دستگیر و ۵۴ اتباع غیر مجاز شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۱۳۷ کارتن انواع روغن خودرو قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال در نیسان عبوری توسط مأموران انتظامی تویه دروار دامغان خبر داد و اضافه کرد: دو متهم دستگیر و خودرو نیسان نیز توقیف شد.

کد خبر 6198319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha