۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۸

در طی چند عملیات پلیس؛

۴ هزار لیتر قاچاق سوخت دپو شده در خراسان جنوبی کشف شد

۴ هزار لیتر قاچاق سوخت دپو شده در خراسان جنوبی کشف شد

بیرجند- طی چند عملیات پلیس خراسان جنوبی ۴ هزار و ۴۰۰ لیتر قاچاق سوخت دپو شده در شهرستان‌های سرایان و قاین کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده انتظامی شهرستان سرایان ظهر شنبه از کشف ۲ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق دپو شده در یکی از انبارهای بخش آیسک این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی شکوهی راد اظهار داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام شدند که در بازدید انجام شده تعداد ۱۱ بشکه سوخت حاوی ۲ هزار و۴۰۰ لیتر گازوئیل که فاقد مجوز از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بود کشف شد.

وی بیان داشت: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سرایان خاطرنشان کرد: قاچاق کالا به ویژه دپو اقلام یارانه‌ای به ویژه سوخت که مخل امنیت اقتصادی می‌باشد خط قرمز پلیس بوده و پلیس با حضور فعال و هوشمندانه در سطح جامعه اجازه فعالیت به سودجویان و هنجار شکنان را نخواهد داد.

فرمانده انتظامی شهرستان قاین نیز از کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق به صورت دپو در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا فولادی اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان قاین با کسب خبری مبنی بر دپوی سوخت قاچاق در یک منزل مسکونی واقع در این شهرستان بلافاصله رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات فنی پلیسی محل دپوی سوخت قاچاق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از محل شناسایی شده ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق دپو شده کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائنات بیان داشت: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری ۶ نفر خرده فروش و معتاد مواد مخدر در بشرویه

فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه هم از اجرای طرح آرامش در این شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح ۶ نفر معتاد و خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند.

سرهنگ نصر الله طاهری اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با خرده فروشان و معتادان مواد مخدر، طرح آرامش در شهر را در مناطق آلوده و جرم خیز اجرایی کردند.

وی بیان داشت: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی مناطق آلوده و جرم خیز را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی محل‌های شناسایی شده را بازرسی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه افزود: مأموران در سطح شهرستان پاتوق‌های شناسایی شده را بازرسی کردند و مقادیری انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف و همچنین تعداد ۶ نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

سرهنگ طاهری با اشاره به اینکه اجرای این طرح، موجب رضایتمندی شهروندان و همچنین تقدیر و تشکر آنان را به همراه داشته است، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبر 6198324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha