۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۲۰

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری:

پیگیر رفع معضلات در شهر شهرکرد هستیم

پیگیر رفع معضلات در شهر شهرکرد هستیم

شهرکرد-فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: چندین منطقه آلوده در شهرکرد داریم، این مناطق را بازدید کردیم و اقدامات خوبی در دستور کار است، پیگیری می‌کنیم تا معضلات برطرف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین امجدیان ثبح شنبه در دیدار با رئیس و اعضای شورای شهر و شهردار شهرکرد با بیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری نسبت به خیلی از جرایم در وضعیت خوبی است، اظهار کرد: چندین منطقه آلوده در شهرکرد داریم، این مناطق را بازدید کردیم و اقدامات خوبی در دستور کار است، پیگیری می‌کنیم تا معضلات برطرف شود.

فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد: در روزهای اخیر برخی مناطق مسیرها و خانه‌هایی شناسایی کردیم و مواد مخدر و تعدادی سلاح کشف شد و تعدادی مغازه پلمپ شدند.

وی اذعان داشت: در هفته اخیر منطقه ۳۲ ناحیه غرب شهرکرد را پاکسازی کردیم، شورای تأمین باید تشریک مساعی کند، زیر ساخت ماده ۱۵ و ۱۶ که مربوط به جمع‌آوری معتادین متجاهر است با مشکل مواجه هستیم.

فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا چهره شهر را عوض کنیم و معتادین را جمع‌آوری کنیم. وی گفت: ایست بازرسی در کردشامی ایجاد می‌شود که با بارانداز خودروهای شوتی می‌توان وضعیت استان را مطلوب نمود.

نبود برنامه سبب هدر رفتن انرژی افراد می‌شود

محمد حسین واحدیان در ادامه این نشست ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: تعامل دو سویه میان مجموعه فرماندهی انتظامی و مدیریت‌شهری در زمینه نظم بخشی و ترافیک وجود دارد؛ به واسطه نوع خدمات و شرح وظایف به نحوی ارتباط این دو مجموعه با مردم بیشتر است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ای در بخش‌های مختلف وجود ندارد، بیان داشت: نیروها پای کار هستند، انرژی و زمان زیادی را برای برنامه‌ها می‌گذارند اما نبود برنامه سبب هدر رفتن انرژی افراد می‌شود؛ وقتی برنامه وجود داشته باشد جلسات حاکمیتی و استانداری به سمت طرح و تدوین برنامه می‌رود.

شهردار شهرکرد افزود: ما باید تا جایی که می‌توانیم شرایط را به سمت پیشگیری ببریم و می‌طلبد در بخش‌های مختلف این هماهنگی وجود داشته باشد.

وی به هم افزایی و همبستگی بیشتر دیگر دستگاه‌ها اشاره و اذعان داشت: اگر یک ناهنجاری در شهرهای استان می‌بینیم بدانیم همه دستگاه‌ها در این ناهنجاری ایجاد شده دخیل هستند تنها درصد نقش آفرینی هر دستگاه در ایجاد ناهنجاری متفاوت است.

واحدیان مطرح کرد: هم‌افزایی بین دستگاه‌ها افزایش یابد ناهنجاری‌ها کاهش می‌یابد، با هم افزایی می‌توانیم اتفاقات خوبی را در شهر رقم بزنیم. وی با بیان اینکه نگاه ما به سمت حل مشکلات در شهر است، گفت: هرگونه همکاری برای آبادانی شهر نیاز باشد مجموعه مدیریت‌شهری آماده همکاری است.

کد خبر 6198326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha