۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۱

پایان پر رونق نمایشگاه آفرود و کمپینگ

پایان پر رونق نمایشگاه آفرود و کمپینگ

هفتمین نمایشگاه بین المللی سفر، اکوتوریسم، ماجراجویی، آفرود، کمپینگ، اتو کمپینگ، تجهیزات و صنایع وابسته در مرکز دائمی نمایشگاه های ایران‌مال با حضور انبوه مخاطبان پایان یافت.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، هفتمین دوره نمایشگاه تخصصی آفرود و کمپینگ و با عنوان «نمایشگاه سفر، اکوتوریسم، ماجراجویی، کمپینگ، اتوکمپینگ، تجهیزات و صنایع وابسته» از ۲۲ تا ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ در مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران‌مال برگزار شد. این نمایشگاه با مشارکت ۱۹۵ شرکت تأمین‌کننده، واردکننده و تولیدکننده محصولات و تجهیزات کمپینگ و آفرود به‌عنوان قوی‌ترین نمایشگاه در حوزه سفر و طبیعت‌گردی مجموعاً ۱۴۵۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی ایران‌مال را به خود اختصاص داد.

جمعه ۲۶ مرداد در روز پایانی استقبال از نمایشگاه به حدی بود که همه پارکینگ‌ها و گذرهای دسترسی ایران‌مال پر از خودرو شد و با وجود دسترسی‌های متعدد برای رسیدن به ایران‌مال در هر دو باند شمالی و جنوبی بزرگراه شهید خرازی ترافیک سنگینی پدید آمد.

پایان پر رونق نمایشگاه آفرود و کمپینگ

مدیر کل دفتر ترویج تجارت وزارت صمت در بازدید از نمایشگاه آفرود و کمپینگ اعلام کرد: مجموعه نمایشگاهی ایرانمال همه زیر ساختهای لازم را برای برگزاری رویدادهای بین المللی و ملی نمایشگاهی دارد. محمود بازاری وجود امکانات تفریحی و خرید را از امتیازات منحصر به فرد مجموعه نمایشگاهی ایران‌مال خواند.

علیرضا پیله ور مدیر اجرایی این نمایشگاه هم گفت: از ۱۹۵ شرکت حاضر در نمایشگاه حدود ۷۰ الی ۸۰ درصد تولید کنندگان داخلی هستند که در قیاس با گذشته رشد سه برابری داشته است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6198349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha