۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۷

خرید چمن مصنوعی بدون واسطه

خرید چمن مصنوعی بدون واسطه

انواع چمن مصنوعی دارای رنگ‌ها و بافت‌های مختلفی هستند و به افراد اجازه می‌دهند بهترین نوع محصول را برای فضای بیرونی انتخاب نمایند.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، خرید چمن مصنوعی یک تجربه جدید برای بسیاری از افرادی است که می‌خواهند تغییرات مطلوبی را در فضا به وجود آورند. چمن‌های مصنوعی به صورت گسترده در زمین‌های بازی و ورزشی، مهد کودک‌ها و فضاهای مسکونی به کار گرفته می‌شوند. چمن مصنوعی از الیافی تهیه شده که از لحاظ ظاهری شباهت بسیار زیادی به چمن طبیعی دارد. کیفیت چمن مصنوعی علاوه بر آنکه به طور مستقیم بر محیط زیست تاثیر می‌گذارد، سلامت انسان را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد. بنابراین در هنگام خرید باید به پارامترهای مختلفی مانند نوع مواد اولیه و کیفیت دقت نمود.

نکات مهم در هنگام خرید چمن مصنوعی

اگر همیشه خواهان یک فضای سرسبز بوده اید، اما حوصله و یا مهارت کافی برای نگهداری چمن طبیعی را نداشته اید، به شما خرید چمن مصنوعی را پیشنهاد می‌دهیم. اکنون این نوع چمن‌ها به گونه‌ای تولید می شوند که به سختی می‌توان آن را از نوع طبیعی تشخیص داد. زمانی که شما تصمیم می‌گیرید فضای سرسبزی را ایجاد نمایید، قیمت چمن مصنوعی تنها عاملی نیست که باید در نظر گرفته شود. لازم است قبل از انتخاب و خرید چمن مصنوعی برای محیط چند نکته را به خاطر بسپارید.

میزان تردد: مهمترین نکته‌ای که باید قبل از خرید چمن مصنوعی مد نظر قرار دهید، میزان تردد و رفت و آمد در منطقه‌ای است که قصد نصب چمن مصنوعی را در آن دارید.

کیفیت: از دیگر نکات حائز اهمیت در هنگام انتخاب و خرید چمن مصنوعی کیفیت آن است. شما بهتر است در هنگام خرید به نرمی و لطافت تیغه‌های آن دقت کنید. همچنین چمن‌های با کیفیت به دلیل برخورداری از ساختار یکنواخت و طراحی منحصر به فرد ظاهر کاملاً طبیعی دارند.

ارتفاع و طول تیغه چمن: اگر شما می‌خواهید محیط سرسبز به نظر برسد، باید چمنی را انتخاب کنید که دارای تیغه‌هایی با ارتفاع بالا است. البته باید این نکته را مدنظر قرار دهید که تیغه‌های بلندتر موجب سنگینی چمن می‌شود و به دلیل نیروی گرانش زمین احتمال خم شدن آن افزایش می‌یابد؛ در نتیجه در گذر زمان سطح آن صاف به نظر می‌رسد. برای بلند ماندن تیغه‌ها باید به صورت مداوم چمن را با برس‌های مخصوص مسواک بزنید.

رنگ چمن: چمن‌های مصنوعی با طیف رنگی مختلفی تولید می‌شوند؛ بهتر است اقدام به خرید چمن مصنوعی کنید که رنگ آن متناسب با محیط و نیاز شما است.

گارانتی: در صورت خرید مستقیم چمن مصنوعی از کارخانه دنیای چمن از گارانتی معتبر بهره‌مند خواهید شد. اکثر این محصولات با گارانتی ارائه می‌شوند؛ بهترین ضمانت‌نامه برای چمن مصنوعی گارانتی ۱۰ ساله است که موارد مختلفی را پوشش می‌دهد.

فاکتورهای موثر بر قیمت چمن مصنوعی

فاکتورهای مختلفی قیمت چمن مصنوعی را تحت تاثیر قرار می‌دهند. به عنوان مثال کیفیت چمن عامل مهمی است که در نرخ نهایی این محصول تاثیر می‌گذارد. اولین فاکتور جنس چمن مصنوعی می‌باشد مانند نایلون، پلی پروپیلن، پلی اتیلن. از دیگر عواملی که قیمت چمن مصنوعی را دچار تغییر می‌کند، می‌توان به تراکم و طول تیغه‌های چمن اشاره نمود. چمن‌هایی که متراکم هستند، تیغه‌های بیشتری دارند همچنین ظاهر آنها شاداب‌تر به نظر می‌رسد. در نتیجه تراکم بالا و تیغه‌های بلند هزینه چمن مصنوعی را افزایش می‌دهد.

مساحت و متراژ منطقه‌ای که قصد نصب چمن را در آن دارید، یکی از مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت چمن مصنوعی شناخته شده است. قطعاً پوشش مناطق بزرگ‌تر با مساحت بیشتر هزینه بالاتری دارد. رنگ و بافت چمن می‌توانند در قیمت نهایی موثر واقع شوند. چمن‌هایی که دارای سایه‌های سبز و قهوه‌ای هستند، واقعی‌تر به نظر می‌رسند و مشتریان باید هزینه بیشتری را صرف خرید نمایند. برای اطلاعات بیشتر از انواع چمن و قیمت آنها اینجا کلیک کنید.

خرید چمن مصنوعی بدون واسطه

آشنایی با انواع چمن مصنوعی

دنیای چمن مصنوعی بسیار وسیع بوده و انواع گوناگونی از آن که متناسب با ترجیحات، اهداف و اقلیم‌های مختلفی باشند، طراحی و تولید می‌شوند. شرکت تولید کننده دنیای چمن همواره در حال توسعه و تولید اقلام جدید و بهبود یافته با پیشرفت فناوری است. به طور کلی شرکت‌ها از سه نوع متریال نایلون، پلی پروپیلن و پلی اتیلن برای ساخت چمن مصنوعی استفاده می‌نمایند.

نایلون

اگر به دنبال خرید چمن مصنوعی مقاوم هستید، چمن‌هایی که از متریال نایلون تولید شده‌اند، انتخاب مناسبی به شمار می‌روند. این نوع چمن مقاومت بالایی در برابر تغییرات شرایط آب و هوایی از خود نشان می‌دهد و همچنین قادر به حفظ شکل اولیه خود است. به همین علت اغلب از آن برای ساخت زمین‌های ورزشی مانند زمین‌های فوتبال استفاده می‌نمایند. چمن‌های نایلونی در برابر نور مستقیم خورشید مقاومت بالایی دارند و خراب نمی‌شوند.

پلی اتیلن

زمانی که ظاهر و کیفیت برای شما حائز اهمیت است، چمن مصنوعی پلی اتیلن بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود. از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این چمن‌ها برخورداری از دوام بالا است که آن را انتخابی عالی برای خانواده‌های پر مشغله و پر تردد تبدیل نموده است. در مناطق گرم بیشتر از این چمن استفاده می‌شود و به دلیل دارا بودن ساختار غیرمتخلخل برای افرادی که صاحب حیوانات خانگی هستند، بهترین نوع چمن شناخته شده است.

پلی پروپیلن

پلی پروپیلن در میان انواع چمن مصنوعی از محبوبیت کمتری برخوردار بوده، حتی اگر از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه باشد. نصب این نوع چمن معمولاً برای خانه‌هایی که کودک و یا حیوان دارند، همچنین برای خانواده‌هایی که زیاد از محوطه استفاده می‌کنند، توصیه نمی‌شود. این چمن‌ها بیشتر جنبه تزیینی داشته و برای اهداف زیبایی شناسی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

خرید چمن مصنوعی بدون واسطه

مزایای استفاده از انواع چمن مصنوعی

اصلی‌ترین مزیت استفاده از انواع چمن مصنوعی آن است که به نگهداری کمی نیاز دارد. عدم نیاز به چمن زنی، آبیاری و یا کوددهی نه تنها سبب صرفه‌جویی در وقت می‌شود، بلکه هزینه‌های کلی مراقبت از چمن را نیز کاهش می‌دهد. در تمام طول سال چمن مصنوعی ظاهر شاداب و سرسبز خود را حفظ می‌کند و تحت تاثیر آب و هوا قرار نمی‌گیرد. از آنجایی که چمن مصنوعی فوق العاده با دوام است برای مکان‌های پرتردد مانند زمین‌های ورزشی ایده آل می‌باشد؛ زیرا ظاهر و انعطاف پذیری خود را برای مدت طولانی حفظ می‌کند. چمن مصنوعی عاری از هرگونه مواد آلرژی زا بوده و محیط راحتی را برای افراد مبتلا به آلرژی ایجاد می‌نماید.

انواع چمن مصنوعی دارای رنگ‌ها و بافت‌های مختلفی هستند و به افراد اجازه می‌دهند بهترین نوع محصول را برای فضای بیرونی انتخاب نمایند. تطبیق پذیری در طراحی، امکان ایجاد مناظر منحصر به فرد و جذاب را فراهم می‌کند. چمن مصنوعی به دفع آفات نیازی ندارد و می‌تواند فضایی امن و سازگار با محیط زیست را به وجود آورد.

سخن پایانی

در نهایت تصمیم به سرمایه گذاری برای خرید چمن مصنوعی نیاز به بررسی دقیق جنبه‌های مختلف دارد. داشتن اطلاعات درباره کیفیت چمن و آشنایی با انواع آن در تصمیم گیری آگاهانه امری ضروری محسوب می‌شود. خرید مستقیم چمن مصنوعی از کارخانه دنیای چمن خیال مشتریان را از بابت کیفیت و قیمت آسوده می‌کند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6198422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha