۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۳۵

گودرزوند چگینی در موافقت با برنامه ای دولت؛

پزشکیان با کابینه فراجناحی بدنبال پیاده سازی گفتمان انتخاباتی است

پزشکیان با کابینه فراجناحی بدنبال پیاده سازی گفتمان انتخاباتی است

نماینده مردم رودبار در مجلس گفت: پزشکیان ثابت کرده که با انتخاب کابینه فراجناحی به دنبال پیاده سازی گفتمان انتخاباتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، «احمدگودرزوند چگینی» در موافقت با برنامه‌های پیشنهادی دولت چهاردهم، اظهار داشت: رئیس جمهور برای اولین بار شکل‌گیری دولت جدید را به اجرا درآورده است.

وی ادامه داد: پزشکیان ثابت کرده که با انتخاب کابینه فراجناحی به دنبال پیاده سازی گفتمان انتخاباتی است.

گودرزوند چگینی ادامه داد: از مردم عزیز ایران اسلامی بخاطر انتخاب و اعتماد به شخصیت برجسته و علمی همچون پزشکیان داشتند، قدردانی می‌کنم.

وی گفت: پزشکیان با گفتمان دفاع از حقوق مردم بخصوص اجرای اصل سوم قانون اساسی باعث ایجاد امید در جامعه گردید. اکنون نوبت پزشکیان و کابینه اوست که این اعتماد مردم را پاس بدارند و به قول‌هایی که به مردم داده‌اند جامعه عمل بپوشانند.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در روند انتخاب اعضای کابینه اقدامات کارشناسی بسیار خوب انجام شده است. بسیاری از وزرای پیشنهادی قطعاً مورد تأیید مردم قرار خواهد گرفت.

گودرزوند چگینی تصریح کرد: راه پر پیچ و خم و سختی انتخاب شده است اما خوب می‌دانیم این راه دشوار امیدواری را در دل مردم زنده کرده است.

وی اظهار کرد: امروز در برابر کابینه‌ای قرار داریم که بایستی اجتماع نخبگان و کار آزمودگان باشد. امروز پرچم خدمت مردم در دستان شخصی پاکدست و انقلابی قرار گرفته است.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کابینه‌ای که ارائه شده بایستی در پی اجرایی کردن وفاق ملی به دور از درگیری‌ها و دعواهای سیاسی باشد و به دنبال حذف نیروهای کارآمد و صرفاً بخاطر انتخابات نباشد.

وی گفت: ما به دنبال قومیت گرایی، انتخاب از استان‌ها و مناطق نیستیم بلکه به دنبال وفاق ملی هستیم.

کد خبر 6198465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha