۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۳۹

سرپرست شرکت ملی فرآورده نفتی میاندوآب خبر داد؛

استقرار جایگاه و خودروی سوخت‌رسان سیار میاندوآب در مرز تمرچین

استقرار جایگاه و خودروی سوخت‌رسان سیار میاندوآب در مرز تمرچین

ارومیه- سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب از فعال سازی یک باب جایگاه و دو دستگاه وانت سیار سوخت‌رسان امدادی در مرز تمرچین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم پوریزدانی در این زمینه اظهار کرد: با فرا رسیدن ایام اربعین حسینی و به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر به زائرین اربعین حسینی و روند مطلوب‌تر جابجایی مسافرین اربعین حسینی به پایه مرزی تمرچین اقدام به استقرار یک باب جایگاه سوخت و دو دستگاه وانت سیار سوخت‌رسان امدادی در مرز تمرچین برای مینی بوس‌ها وخودروهای امداد رسان و… کرده است.

وی افزود: با توجه به تردد کاروان‌های زائرین اربعین حسینی از مرز تمرچین، روزانه بیش از ۲۵ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس، کامیون و خودروهای امدادرسان از جایگاه سیار مستقر در مرز تمرچین سوخت‌گیری می‌نمایند که با نزدیک‌شدن به روزهای پایانی اربعین حسینی و افزایش تردد زائرین تعداد سوخت‌گیری نیز افزایش می‌یابد.

پور یزدانی تصریح کرد: بازرسان و گروه‌های اعزامی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب همراه کارگروه بازرسین ستاد اربعین حسینی آذربایجان غربی با بازدیدهای منظم و مستمر، تجهیزات و وضعیت عمومی و بهداشتی مجاری عرضه سوخت و نمازخانه‌های بین‌راهی شرکتی را کنترل و در صورت وجود هر نوع نقص احتمالی راهنمایی‌های لازم را به متصدیان مجاری عرضه فرآورده‌های نفتی، ارائه می‌دهند.

کد خبر 6198476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha