۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۵۹

حیدری تاکید کرد؛

ضرورت تسریع در بررسی و تصویب دستورالعمل‌های نظام مدیریت محله

ضرورت تسریع در بررسی و تصویب دستورالعمل‌های نظام مدیریت محله

رییس دبیرخانه راهبری مشارکت‌های محله‌ای شهر تهران بر ضرورت تسریع در بررسی و تصویب دستورالعمل‌های اجرایی نظام مدیریت محله تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی حیدری رئیس دبیرخانه راهبری مشارکت‌های محله‌ای شهر تهران با اشاره به ضرورت حمایت شورای اسلامی شهر تهران برای همگرایی هرچه بیشتر گروه‌ها و اقشار تشکیل‌دهنده زیست‌بوم محله، گفت: اعضای هیأت امنای محلات شهر تهران از ٢١ اردیبهشت ماه سال جاری به‌صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده و با سرعت گرفتن فرآیندهای تقنینی و همراهی حداکثری ستاد هماهنگی مشارکت‌های محله‌ای شورای اسلامی شهر، این فعالیت‌ها به نقطه مطلوب خود می‌رسد.

وی افزود: حدود قانون و مصوبات شورای اسلامی شهر تهران فصل‌الخطاب همه کارگزاران در شهرداری تهران است و ما هم در دبیرخانه مدیریت محله خود را ملتزم و مکلف به اجرای قوانین می‌دانیم و انتظار داریم همکارانمان در شورای اسلامی شهر نیز که خود در جایگاه قانون‌گذاری قرار دارند در چارچوب قوانین امور را دنبال کنند.

حیدری با اشاره به بعضی از اظهارات خلاف واقع و دور از شأن درباره ساختار و بدنه فعال مدیریت محله عنوان کرد: اینکه فعالیت‌ها و اقدامات ارزشمند دوره ششم مدیریت شهری در ساماندهی و انسجام بخشی مدیریت محله نادیده گرفته شود و با تعابیری چون «تابوت»، در این‌باره اظهارنظر شود، بی‌حرمتی به بدنه مشارکت‌جویِ مدیریت محله است.

رئیس دبیرخانه راهبری مشارکت‌های محله‌ای شهر تهران ادامه داد: پیرو مصوبه شورای اسلامی شهر، اعضای معتمدین هیأت امنای محلات که دارای حکم از رئیس محترم شورای اسلامی شهر تهران هستند بدون هیچ ملاحظه‌ای می‌توانند در جلسات هیأت امنا حضور داشته و نقش‌آفرینی کنند.

وی با اشاره به لزوم تسریع در فرآیند بررسی و ابلاغ دستورالعمل‌های اجرایی مدیریت محله توسط شورای اسلامی شهر تهران، خاطرنشان کرد: مدیریت شهری در قبال شهروندان و اجرای دقیق قانون مسئول است و برای اینکه ثمرات و شیرینی اقدامات و فعالیت‌های سه‌ساله به کام شهروندان تهرانی بنشیند باید تمام وقت در این راه قدم برداریم.

حیدری در پایان گفت: معطل نگه داشتن فرآیند بررسی و تصویب دستورالعمل‌های اجرایی، نظام مدیریت محله و فعالیت‌های گسترده ذیل آن را در محلات تحت تأثیر قرار می‌دهد. تصویب و ابلاغ هرچه سریع‌تر دستورالعمل‌های اجرایی مدیریت محله خواست و مطالبه شهروندان تهرانی است که باید جدی گرفته شود.

کد خبر 6198503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha