۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۳۵

رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان خبرداد؛

تداوم روند کاهشی دما در اصفهان/ احتمال رگبار و رعدوبرق وجود دارد

تداوم روند کاهشی دما در اصفهان/ احتمال رگبار و رعدوبرق وجود دارد

اصفهان- رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از تداوم روند کاهشی دما و احتمال بارش پراکنده رگبار و رعد و برق در مناطق غرب و شمال این استان خبرداد.

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ضعیف شدن الگوی گرم تابستانه و روند کاهشی دمای هوا در استان، اظهار داشت: دما طی ۲۴ ساعت پیش رو در بیشتر مناطق استان اصفهان بین یک تا سه درجه سلسیوس کاهش می‌یابد و شدت گرما کمی کاسته می‌شود.

به گفته وی، کلان‌شهر اصفهان با بیشینه دمای ۴۱ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه دمای ۲۴ درجه سلسیوس بالای صفر امروز گرم‌ترین نقطه این استان است.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، آسمان در بیشتر مناطق استان، صاف و در ساعات بعدازظهر رشد ابر و گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

به گفته امینی، وزش باد به ویژه در مناطق شمالی، شرقی و تا حدودی مرکزی استان سبب خیزش گردوخاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا خواهد شد و این شرایط تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: امروز و فردا در ارتفاعات و مناطق مستعد به ویژه در غرب و شمال استان اصفهان، احتمال بارش رگبار و رعد و برق محلی وجود دارد.

کد خبر 6198563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha