۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۵۰

رنجبرزاده در صحن مجلس:

پزشکیان از نخبگان همه گروه‌های سیاسی استفاده کرده است

پزشکیان از نخبگان همه گروه‌های سیاسی استفاده کرده است

نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: رئیس جمهور در دولت خود از همه نخبگان و سلایق مختلف چپ و راست بهره گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر رنجبر زاده در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی در دفاع از کلیت برنامه دولت چهاردهم، اظهار کرد: پزشکیان از همه نخبگان و سلایق مختلف چپ و راست در دولت خود استفاده کرده است.

وی بیان کرد: این نقطه قوت مسعود پزشکیان است و ما به این نگاه و نظر احترام می‌گذاریم و درباره وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم صرفاً بر اساس توانمندی تجارب و شایستگی نظر می‌دهیم.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایران اسلامی نیازمند آن است که از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها استفاده کنیم و اگر نیمی از جمعیت را نادیده بگیریم، عین تقابل با کل ملت باید تلقی شود.

رنجبرزاده ادامه داد: ۵۰ درصد ملت پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و ۱۶ میلیون نفر به مسعود پزشکیان رأی دادند و ۱۴ میلیون نفر هم به عزیز دیگری رأی دادند، اما امروز همه یک‌صدا آمدیم به میدان تا به ملت اعلام کنیم که برای اعتلای ایران اسلامی، بسیج همگانی راه خواهیم انداخت.

وی گفت: پزشکیان برنامه کلی خود را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرده است اما اشاره به برنامه‌های بالادستی، قانون برنامه هفتم و سند چشم انداز دارد. البته او خودش هم برنامه و خط مشی کلی دارد.

وی ادامه داد: همچنین هر کدام از وزرای پیشنهادی برنامه خودشان را ارائه داده‌اند. در برنامه رئیس جمهور آمده است که برای تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی باید چه اقداماتی انجام شود که دیپلماسی اقتصادی فعال یکی از راهکارهای آن است و بر رفع موانع سرمایه‌گذاری خارجی خصوصی و عمومی تاکید شده است.

کد خبر 6198573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha