۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۵۳

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری اصفهان تشریح کرد؛

افزایش پنج برابری اعتبارات ارزش افزوده شهرداری‌های استان اصفهان

افزایش پنج برابری اعتبارات ارزش افزوده شهرداری‌های استان اصفهان

اصفهان- مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان گفت: پیگیری‌های مستمر منجر شد تا با تخصیص ۲۰۷ هزار میلیاردریال اعتبار ارزش افزوده به شهرداری‌های استان این مبلغ ۵ برابر افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فردوسی ظهر شنبه در اجلاس شورای اسلامی استان ضمن اشاره به افزایش پنج برابری اعتبارات ارزش افزوده شهرداری‌های استان در دولت سیزدهم، گفت: پیگیری‌های مستمر استاندار اصفهان از رئیس امور مالیاتی کشور منجر شد تا با تخصیص ۲۰۷ هزار میلیارد ریال اعتبار ارزش افزوده به شهرداری‌های استان این مبلغ نسبت به دوره مشابه گذشته افزایش پنج برابری داشته باشد.

وی ادامه داد: اعتبارات ارزش افزوده‌ای که در دو ماه گذشته در استان اصفهان وصول شد با کاهش زیادی روبرو بود اما با پیگیری‌های استاندار اصفهان این مبلغ در هر ماه به یکهزار میلیارد تومان ارتقا یافت.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بیان کرد: همچنین از جمله خدمات دیگر ارائه شده به شهرداری‌های استان می‌توان به اختصاص ۱۳۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی در سه ماه نخست سال جاری و پیگیری پرداخت کامل این اعتبار توسط صنایع آلاینده اشاره کرد.

فردوسی در خصوص جذب نیروی انسانی مورد نیاز شهرداری‌های استان، خاطرنشان کرد: در هفته جاری نتیجه آزمون قریب به ۷۵۰ نفر که در آزمون جذب نیروی انسانی مورد نیاز شهرداری‌های استان شرکت کرده و پذیرفته شده بودند اعلام شد و اکنون در مرحله اخذ مدارک پذیرفته‌شدگان هستیم و مراحل جذب نیروهای مورد نیاز شهرداری‌های استان در حال انجام است.

وی ادامه داد: همچنین پس از ۷ سال با پیگیری استاندار اصفهان و مساعدت وزیر کشور بخشی از مجوز استخدام آتش‌نشانی های کشور صادر شد تا در این حوزه نیز بتوانیم با جذب نیروهای مستعد و متخصص شهرداری‌های استان را یاری کنیم.

کد خبر 6198588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha