۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۲۶

مدیرکل ارشاد اسلامی استان بوشهر:

دوره‌های آموزشی هنر در استان بوشهر برگزار می‌شود

دوره‌های آموزشی هنر در استان بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از برگزاری دوره آموزش هنر برای همه از مجموعه برنامه‌های قرارگاه شهید آوینی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالرحیم افروغ اظهار کرد: برنامه‌های قرارگاه شهید آوینی فرصت‌های لازم را جهت حمایت بهتر از آثار تولید شده هنری با هدف تقویت اصولی و بیشتر حوزه فرهنگ و هنر در شهرستان‌ها فراهم آورده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: برگزاری دوره‌های آموزش رایگان هنر در مناطق کم برخوردار نیز از جمله برنامه‌های طرح قرارگاه شهید آوینی است که در استان بوشهر در حال اجراست.

وی افزود: دوره‌های آموزش هنر برای همه در استان بوشهر در شش شهرستان دشتی، دشتستان، دیلم، دیر، کنگان و شهر چغادک بندر بوشهر برای متقاضیان ۱۵ سال به بالا برگزار خواهد شد.

افروغ افزود: طراحی پایه، عکاسی با موبایل، فن بیان و گویندگی، دوخت‌های سنتی و آشنایی با نرم افزارهای گرافیکی از جمله دوره‌هایی هستند که در شش شهرستان برگزار خواهد شد.

افروغ در خصوص زمان اجرای دوره‌ها افزود: دوره‌های یاد شده در شهرستان‌های دیلم، دشتی و دشتستان شروع شده و در ادامه این دوره‌ها در شهرستان‌های دیر، کنگان و در شهر چغادک بوشهر هم برگزار خواهد شد.

کد خبر 6198605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha