۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۱۴

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران:

۱۳ درصد منابع ارزش افزوده مازندران جذب شده است

۱۳ درصد منابع ارزش افزوده مازندران جذب شده است

ساری- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران سهم منابع ارزش افزوده در استان را ۸۱۷ هزار میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: تاکنون ۱۳ درصد این سهم محقق شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرج الله فتح الله پور عصر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان با اظهار اینکه خوشبختانه اطلاعات همه دستگاه‌ها احصا شده است، افزود: ۲۸ دستگاه اطلاعات مورد نیاز را به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ارائه دادند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران سهم منابع ارزش افزوده در استان را ۸۱۸ هزار میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: تاکنون ۱۳ درصد این سهم محقق شده است.

وی کل منابع سرمایه‌گذاری مورد نیاز را ۱۷۲ هزار میلیارد تومان بیان کرد و گفت: سهم ارزش افزوده استان نیز ۸۱۸ هزار میلیارد تومان است که سهم کشاورزی ۲۴.۶ درصد، سهم صنعت ۲۲.۳ درصد و خدمات ۵۲.۸ درصد است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با اظهار اینکه سهم متغیرها در هر دستگاه نیز مشخص شده است، یادآور شد: جهاد کشاورزی و صنعت معدن ۶۳ درصد ارزش افزوده استان را به خود اختصاص می‌دهند.

دبیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اظهار اینکه در سه ماهه اول سال جاری ۱۱ درصد ارزش افزوده جهاد کشاورزی محقق شد، افزود: همچنین ۱۶.۷ درصد سهم صنعت، معدن و تجارت و سهم راهداری نیز ۴۶.۶ درصد محقق شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران تصریح کرد: سرجمع ۱۳ درصد هدف و سهم ارزش افزوده استان در سه ماهه اول محقق شده است.

کد خبر 6198617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha