۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۳۹

حبیب زاده در موافقت با کلیات برنامه دولت:

امروز اولین شناخت مردم از نماینده‌هایشان در مجلس رقم خواهد شد

امروز اولین شناخت مردم از نماینده‌هایشان در مجلس رقم خواهد شد

حبیب زاده گفت: امروز اولین شناخت مردم از نماینده هایشان در مجلس شورای اسلامی رقم خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، عزت الله حبیب‌زاده نماینده مردم مرند و جلفا در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیت برنامه دولت چهاردهم، اظهار کرد: امروز سرآغاز فعالیت جدی و رسمی مجلس دوازدهم در عرصه سیاسی و اجتماعی کشور است و سرآغاز اولین تعامل جدی دولت چهاردهم و مجلس دوازدهم است.

وی بیان کرد: رأی هر یک از ما به وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم به عنوان اولین و مهم‌ترین رأی مجلس دوازدهم ثبت خواهد شد. امروز اولین شناخت مردم از نماینده هایشان در مجلس شورای اسلامی رقم خواهد خورد.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اولین رأی مجلس دوازدهم باید رأی به تعامل و همدلی با دولت چهاردهم باشد تا مشکلات مردم حل و فصل شود.

حبیب‌زاده ادامه داد: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری فرصتی برای مطرح شدن مشکلات و مسائل اساسی مردم مخصوصاً در مسائل اقتصادی و معیشتی بود. با وجود همه مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در انتخابات به میدان آمدند تا فرصت دیگری به ما مسئولان برای حل مشکلات و مسائل و عمل به وعده‌ها دهند و باید قدر این فرصت را بدانیم.

وی تاکید کرد: نباید فرصت‌ها را از بین ببریم و باید مشکلات مردم را حل و فصل کنیم. امروز ملت ایران با مسائل و مشکلات بزرگی روبرو هستند که حتی یک روز را هم نباید برای حل آن از دست دهیم.

وی اظهار کرد: اگر امروز سرمایه‌های مردم در بورس نابود شده و با فقر کمرشکن روبرو هستند، همگی به خاطر فرصت سوزی‌هایی است که در گذشته انجام شده است و دیگر نباید فرصت سوزی کنیم.

کد خبر 6198658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha