۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۴۷

استاندار همدان عنوان کرد؛

رشد ۲۰ درصدی صدور پروانه بهره‌برداری در همدان

رشد ۲۰ درصدی صدور پروانه بهره‌برداری در همدان

همدان-استاندار همدان از رشد ۲۰ درصدی صدور پروانه بهره‌برداری و ۱۶ درصدی مجوزهای کسب و کار در همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر شنبه در بیست‌وهفتمین دوره جشنواره شهید رجایی استان، گفت: در سه سال دولت مردمی در استان همدان، شاهد فعالیت‌های جهادی و بی‌وقفه تمامی دستگاه‌های اجرایی بودیم و تلاش‌های آن‌ها شایسته تقدیر است.

وی افزود: در جشنواره شهید رجایی استان، تمامی دستگاه‌های اجرایی امتیازات نزدیکی به یکدیگر داشتند اما در هر کارگروه تنها یک دستگاه به عنوان برتر انتخاب شد.

قاسمی‌فرزاد گفت: طبق رتبه‌بندی که توسط سرپرست ریاست‌جمهوری در روزهای پایانی دولت سیزدهم اعلام شد؛ استان همدان به رتبه نخست احیای واحدهای تولیدی در کشور دست یافت که حاصل تلاش‌های معاونت اقتصادی استانداری و دستگاه‌های اجرایی مرتبط بود.

وی اضافه کرد: همچنین، در بخش راهداری با استفاده از سامانه هوشمند و برطرف‌کردن نقاط حادثه‌خیز، استان همدان به رتبه نخست کشور دست یافت.

استاندار همدان بیان کرد: این دستاوردها نشان‌دهنده عملکرد موفق مدیران استان همدان در اجرای وظایفشان است.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: در حوزه فرهنگی، ثبت جهانی هگمتانه از دیگر موفقیت‌های مهم اخیر دولت‌مردمی در استان همدان بوده است.

وی تصریح کرد: در حوزه صنعت، استان همدان دستاوردهای قابل توجهی را تجربه کرده که از جمله این دستاوردها می‌توان به رشد ۲۰ درصدی صدور پروانه بهره‌برداری و ۱۶ درصدی مجوزهای کسب و کار اشاره کرد.

قاسمی‌فرزاد گفت: عملیات اجرایی پتروشیمی ابن‌سینا پس از دو دهه انتظار در دولت مردمی آغاز شد و با تملک ۳۰۰ هکتار زمین، زیرساخت‌های لازم برای ایجاد شهرک‌های صنعتی جدید در استان فراهم شده است.

وی ادامه داد: در بخش کشاورزی نیز رکورد جدیدی با انجام ۴/۵ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در استان ثبت شد در حالی که در ابتدای دولت سیزدهم، آمار جوجه‌ریزی حدود ۱/۵ میلیون قطعه بود.

کد خبر 6198669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha