۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۵۸

استاندار البرز مطرح کرد؛

پایش هوشمند تردد اتوبوس‌های زائران اربعین حسینی البرز

پایش هوشمند تردد اتوبوس‌های زائران اربعین حسینی البرز

کرج- استاندار البرز گفت: ترددها اتوبوس‌های مسافربری از البرز تا مرزهای خسروی و مهران مورد نظارت و پایش هوشمند قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی در بازدید از دفتر اداره حمل و نقل مسافر مستقر در پایانه شهید کلانتری کرج گفت: تردد اتوبوس‌های اعزامی از البرز به مرزهای مهران و خسروی با هدف حفاظت از جان مسافران اربعین و جلوگیری از رفتارهای پرخطر رانندگان و کنترل زمان، توقف‌ها، پیاده و سوار شدن مسافران به صورت هوشمند رصد و پایش می‌شود.

استاندار البرز اظهار کرد: استان البرز برای اعزام مسافران اجتماع بزرگ اربعین، معین استان ایلام در مرزهای مهران و خسروی است.

وی ادامه داد: علاوه بر قرارگاه اربعین استان، سامانه پایش و رصد اتوبوس‌های اعزامی نیز راه اندازی شده و رفتار رانندگان و روند حرکت به سمت مقصد مورد نظارت لحظه به لحظه قرار می‌گیرد.

عبداللهی گفت: بر روی اتوبوس‌ها سامانه جی پی اس نیز نصب شده که به طور دقیق می‌توان تمامی مسیر را تحت کنترل داشته باشیم البته این سامانه باید توسعه یابد و از تمامی امکانات آن بهره برداری شود.

وی افزود: این اقدامات با هدف نظارت جدی بر ترددها برای حفاظت از جان و امنیت مردم است که با توجه به تراکم ترددها، حوادث را به حداقل ممکن برسانیم.

استاندار البرز در پایان از طرح تعریض آزادراه کرج- قزوین در محدوده مهرویلا تا گلشهر نیز دیدن کرد و طی گفتگو با پیمانکار مربوطه، خواستار تسریع در روند تکمیل این پروژه و فازهای بعدی آن شد.

کد خبر 6198673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha