۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۱۰

رییس دانشگاه آزاد اسلامی یزد خبر داد؛

بانوی المپیک در دانشگاه آزاد یزد تدریس می‌کند

بانوی المپیک در دانشگاه آزاد یزد تدریس می‌کند

یزد_ رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با تأکید بر حمایت از ورزشکاران و نخبگان ورزشی گفت: مبینا فلاح، بانوی المپیک در دانشگاه آزاد اسلامی یزد تدریس خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا دهقانی اشکذری، روز شنبه در نشستی با مبینا فلاح تنها بانوی المپیکی و افتخارآفرین ورزش استان، ضمن تقدیر از این ورزشکار برجسته به عنوان یکی از الگوهای موفق زنان ایرانی به افتخارات و دستاوردهای مبینا فلاح در عرصه‌های ملی و بین‌المللی اشاره کرد و گفت: مبینا فلاح بزودی به عنوان استاد در دانشگاه آزاد اسلامی یزد مشغول به تدریس خواهد شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی یزد با ابراز خرسندی از حضور مبینا فلاح در جمع اساتید این دانشگاه افزود: این اقدام نه تنها نشان‌دهنده تعهد دانشگاه آزاد اسلامی به جذب نخبگان و استعدادهای برتر است، بلکه گامی مهم در راستای توسعه و تقویت حضور زنان موفق و با استعداد در عرصه‌های علمی و آموزشی به شمار می‌آید.

وی با تاکید بر اهمیت حمایت از ورزشکاران و نخبگان علمی، اظهار کرد: این بانوی المپیکی علاوه بر تدریس، در آینده نزدیک تحصیلات خود را در مقطع دکتری ادامه خواهد داد و به عنوان عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی یزد نقش‌آفرینی خواهد کرد.

در این نشست از رضا شبانی که در مسابقات ورزشی تیراندازی با کمان دانشجویان جهان در ماده ریکرو مسابقات یونیورسیاد چنگدو چین موفق به کسب مقام سوم شد تقدیر شد.

کد خبر 6198677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha