۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۳۴

نشست انجمن حقوق بین‌الملل سازمان بسیج حقوق‌دانان کشور برگزار شد

نشست انجمن حقوق بین‌الملل سازمان بسیج حقوق‌دانان کشور برگزار شد

نشست انجمن حقوق بین‌الملل سازمان بسیج حقوق‌دانان کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست انجمن حقوق بین‌الملل سازمان بسیج حقوق‌دانان کشور برگزار شد.

در این نشست یدالله علیزاده رئیس انجمن حقوق بین‌الملل سازمان بسیج حقوق‌دانان با تشریح اقدامات انجمن گفت: اقدامات بسیار مؤثری می‌تواند از سوی این انجمن دنبال گردد که بتواند هم در عرصه داخلی و هم در عرصه بین‌المللی بروز و ظهور داشته باشد.

وی با بیان اینکه به زودی شورای انجمن تعیین خواهد شد، فرمودند: امیدواریم با انسجام این قشر اثرگذار در شجره طیبه سازمان بسیج حقوق‌دانان، نقش آفرینی‌های مؤثری را داشته باشیم.

در این نشست بهرامی‌پور رئیس شورای عالی انجمن‌های تخصصی و مسئول سازمان بسیج حقوق‌دانان کشور نیز با تقدیر از عملکرد انجمن حقوق بین‌الملل سازمان اظهار داشت: به حمدالله اقدامات خوبی در این انجمن صورت گرفته که جمع‌آوری امضای حقوق‌دانان برای مطالبه گری از مراجع بین‌المللی در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌گناه غزه، حضور و نقش‌آفرینی در کنگره بین‌المللی اشغال فلسطین از دیدگاه حقوق بین‌المللی برگزاری میزگرد تخصصی تبیین حقوقی ترور شهید اسماعیل هنیه و انعکاس این اقدامات در رسانه‌ها و صدا و سیما و سایر موارد از مصادیق آن است که جای توسعه و تقویت دارد.

بهرامی‌پور با بیان حساسیت نقش و جایگاه این انجمن در عرصه داخلی و بین‌المللی ابراز امیدواری کرد؛ این انجمن باید به جایگاه‌هایی برسد که در هر لحظه نسبت به وقایع پیرامونی مرتبط با حوزه حقوق بین‌الملل واکنش داشته باشد و نقش‌آفرینی کند.

در پایان این نشست اعضای محترم انجمن پیرامون وظایف و برنامه‌های انجمن به بحث و تبادل نظر پرداختند.

کد خبر 6198746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha