۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۴۷

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی مطرح کرد؛

پیش بینی ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای ایجاد اشتغال

پیش بینی ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای ایجاد اشتغال

ببرجند_ مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: در مجموع ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای ایجاد اشتغال در خراسان جنوبی اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی ربیعی عصر شنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان استان با ارائه گزارشی از برنامه‌های اوقات فراغت این اداره کل گفت: ۴۰۰ هیئت ورزشی استانی با ۸۵ هزار بیمه شده در خراسان جنوبی داریم و ۴۸ هزار و ۲۰۸ دختر و پسر در مجموع در حوزه ورزش داریم که در ۶۹۶ کلاس در تابستان شرکت کرده‌اند.

به گفته وی در حوزه جوانان هم ۴۱ برنامه در حوزه اشتغال پذیری اجرا و یا در مرحله اجرا است و از طرح‌های مختلف در این زمینه حمایت و حدود ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هم برای این منظور اعتبار در نظر گرفته شده است و حدود ۴۰۰ بسته توسط این اداره کل در اختیار مساجد قرار گرفته است.

ربیعی در ادامه با اشاره به آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی و تربیتی، گفت: اصلاح خانواده‌ها با همکاری دستگاه‌های مربوط منجر به کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

به گفته وی ورزش و جوانان ۸ مرکز مشاوره در استان دارد که تا سه جلسه مشاوره رایگان است.

به گفته وی طراحی سامانه اوقات فراغت، همکاری دستگاه‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی توسط دستگاه‌های اجرایی، ارزیابی برنامه‌های دستگاه‌های مختلف در خصوص برنامه‌های اوقات فراغت و…از جمله پیشنهادهای مورد نظر در زمینه اجرای برنامه‌های اوقات فراغت است.

در ادامه این جلسه مدیران و نمایندگان آموزش و پرورش، امداد، تبلیغات اسلامی، جهاد دانشگاهی، دانشگاه علوم پزشکی، بهزیستی، دانشگاه بیرجند آموزش فنی و حرفه‌ای، هلال احمر، ارتباطات و فناوری اطلاعات، توضیحاتی درباره برنامه‌های اوقات فراغت و کاهش آسیب‌های اجتماعی بیان کردند.

کد خبر 6198758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha