۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۳۱

حسین‌پور در موافقت با ستار هاشمی:

وزیر پیشنهادی ارتباطات اقدامات مهمی در حوزه سایبری انجام داده است

وزیر پیشنهادی ارتباطات اقدامات مهمی در حوزه سایبری انجام داده است

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس گفت: وزیر پیشنهادی ارتباطات کارهای علمی جامعی در حوزه سایبری انجام داده و اجرای پروژه فیبرنوری در برنامه وی آمده است.

به گزارش خبرنگار مهر، کمال حسین پور در جلسه علنی عصر امروز (شنبه ۲۷ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با برنامه و صلاحیت وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: ستار هاشمی فردی متعهد و حرفه‌ای و استاد تمام هوش مصنوعی است. وی طی سالیان اخیر آثار ارزشمندی را از خود به جا گذاشته و مراحل پیشرفت کاری خود را به صورت سلسله مراتبی طی کرده است.

وی با اشاره به اهم برنامه‌های وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در برنامه‌های هاشمی به توسعه زیرساخت‌های دیجیتال و بهبود کانال‌های ارتباطی و استفاده از فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی اشاره شده است. هاشمی نماد یک جوان نخبه ایرانی است و مجلس با رأی بالا به وی عملاً به نسل جوان کشور سیگنال حمایت از آنان را نشان می‌دهد.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رأی اعتماد بالای نمایندگان به وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات به وی قدرت می‌دهد و ما باید از وی حمایت کنیم تا بتواند تأثیر مثبت خود را بر جامعه بگذارد. ما باید از این وزیر پیشنهادی جوان حمایت کنیم.

حسین پور اظهار کرد: هاشمی کارهای علمی مهم و جامعی در حوزه سایبری انجام داده و کارنامه درخشانی در طراحی و اجرای پروژه‌های کلان فناورانه دارد و اجرای پروژه فیبر نوری را در برنامه خود آورده است.

وی گفت: ما فرصتی برای آزمون و خطا نداریم، وزرا باید با کار شبانه روزی مشکل کشور را حل و فصل کنند. از هاشمی می‌خواهم در صورت اخذ رأی اعتماد از مجلس، کاری کند تا دورترین روستاها و نقاط محروم کشور از اینترنت خوب و باکیفیتی برخوردار باشند.

کد خبر 6198767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha