۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۲۴

رضایی کوچکی در موافقت با وزیر پیشنهادی ارتباطات؛

ستار هاشمی چالش‌های وزارت ارتباطات را می‌شناسد

ستار هاشمی چالش‌های وزارت ارتباطات را می‌شناسد

نماینده مردم جهرم در مجلس گفت: وزیر پیشنهادی ارتباطات چالش های این وزارتخانه را می شناسد و راهکارهایی برای حل آن دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا رضایی کوچی در جلسه علنی عصر امروز (شنبه ۲۷ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با برنامه و صلاحیت وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ستار هاشمی جوان‌ترین فرد معرفی شده به مجلس برای کابینه چهاردهم است و بنده از وی شناخت کافی دارم. ستار هاشمی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه علم و صنعت رتبه اول را کسب کرده و عضو هیأت علمی دانشگاه شیراز است و همچنین وی جوان‌ترین استاد تمام هوش مصنوعی در کشور است.

وی بیان کرد: وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات از مأموریت کاری خود به خوبی شناخت دارد چرا که سطوح مدیریت را از کارشناسی تا مدیر کلی و معاونت وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات طی کرده است و ما باید مدیریت وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مهم را به افرادی دهیم که که درون همان حوزه کار کرده‌اند.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ستار هاشمی بهتر از هر فرد دیگری چالش‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را می‌شناسد و راهکارهای حل آن را می‌داند و برای رفع آن برنامه دارد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جهان امروز با یک دهه قبل از خود هم قابل مقایسه نیست و دنیای دیجیتال بر همه ابعاد زندگی ما عجین و اینترنت جز لاینفک زندگی ما شده است. هوش مصنوعی پدیده شگفت انگیزی است که گزینه پیشنهادی وزارت ارتباطات اشراف کاملی به این موضوع دارد.

وی متذکر شد: نگاهی به سوابق و کارنامه ستار هاشمی نشان می‌دهد که وی در هر حوزه‌ای که وارد شده است، عملکرد قابل قبولی داشته است.

کد خبر 6198777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha