۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۴۸

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بردسکن:

رشادت‌های آزادگان در اسارت باید به جوانان تبیین شود

رشادت‌های آزادگان در اسارت باید به جوانان تبیین شود

بردسکن- رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بردسکن گفت: رشادت‌های آزادگان در اسارت باید به جوانان تبیین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نخعی ظهر شنبه در مراسم تکریم از آزادگان که با حضور مسؤولان شهرستان بردسکن برگزار شد، اظهار کرد: رشادت‌های آزادگان در اسارت باید به جوانان تبیین شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بردسکن افزود: آزادگان عزیز در اوج عزت به اسارت دشمن بعثی عراق درآمده و با تحمل درد و رنج دوران سنگین اسارت، درجات عالی معنوی را طی کرده و در ادامه آزادی از اسارتگاه‌های مخوف دشمن، در عمران و آبادی کشور و خدمت به هم‌میهنان خود سنگ تمام گذاشته و با تمام کاستی‌ها، در عین حال سنگ صبور این نظام بوده و هستند.

وی ضمن تقدیر از کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران که جهت برپایی این مراسم زحمات قابل توجهی را انجام دادند، گفت: آزادگان معزز ما در حالی به وطن بازگشتند که تعدادی قابل توجهی از یاران خود را در غربت تا بهشت بدرقه کردند و خود نیز با جسمی مجروح اما دل‌هایی مملو از عشق به خدا به آغوش وطن و خانواده‌های خود بازگشتند.

نخعی با اشاره به اینکه آزادگان ما، وارثان شهیدان اند و ماندند تا نامشان را گرامی و راهشان را ادامه دهند، افزود: مفتخریم که شهرستان بردسکن دارای ۴۰ آزاده سرافراز است و دو شهید غریب نیز تقدیم نظام و انقلاب کرده‌ایم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بردسکن با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در سال ۶۹ با سربلندی توانست رزمندگانی که مجاهدانه از دین و شرف و خاک کشور دفاع کرده بودند و به دست دشمن اسیر شده بودند را به وطن بازگرداند، گفت: ارائه خدمات نظیر اردو مشهد و رامسر همراه با اقامت، خدمات پزشکی، تحصیل فرزندان در دانشگاه‌ها به صورت رایگان به خانواده‌های آزادگان و ایثارگران تعلق می‌گیرد.

گفتنی است؛ در پایان نیز با حضور مسؤولان از ۴۰ آزاده شهرستان بردسکن تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6198805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha