۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۰۹

شهردار سنندج:

توزیع عادلانه خدمات شهری در اجرای پروژه‌های سنندج مورد توجه است

توزیع عادلانه خدمات شهری در اجرای پروژه‌های سنندج مورد توجه است

سنندج_شهردار سنندج گفت: توزیع عادلانه خدمات شهری در اجرای پروژه‌های سنندج از جمله ایجاد فضای سبز مورد توجه است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدانور رشیدی شامگاه شنبه در بازدید استاندار کردستان از پروژه کمربندی اسلام‌آباد و پارک نیشتمان سنندج، اظهار کرد: در راستای اجرای پروژه‌های شهرداری کسب رضایت مردم، امیدآفرینی و حل مشکل آنها از اولویت‌ها است.

وی رفع معارض را از مشکلات پیش روی اجرای پروژه‌ها دانست و افزود: رفع معارض در مدت زمان اجرای پروژه‌ها اثرگذار است.

شهردار سنندج یادآور شد: پروژه اسلام‌آباد با ۴۰۵ کیلومتر طول در ۱۲ سال گذشته ۵۰ درصد پیشرفت داشت اما در این دوره به همت شهرداری و شورای شهر ضمن رفع معارض این پروژه تکمیل و اکنون در مراحل پایانی است.

رشیدی به حل مشکلات تعاونی‌ها پرداخت و بیان کرد: این مشکل با تلاش مسؤولان و کمیسیون ماده ۵ برطرف شده است.

وی تصریح کرد: با حل مشکل تعاونی‌ها برآورد ۳۵۰ میلیارد تومانی برای اجرای این پروژه به ۱۵۰ میلیارد تومان کاهش یافت و ۲۰۰ میلیارد تومان آن به نفع شهرداری برگشت.

شهردار سنندج اجرای پروژه اسلام‌آباد و دسترسی مردم از شرق به غرب را عامل مؤثری در کاهش ترافیک شهری خواند و از توافقات اثربخش با ارتش برای کاهش ترافیک شهر سنندج خبر داد.

رشیدی گفت: پارک جنگلی ۳۰ هکتاری نیشتمان نیز به عنوان یکی دیگر از طرح‌های شهری با هدف توزیع عادلانه خدمات در سنندج احداث شد که مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رشیدی افزایش سرانه‌های فضای سبز سنندج را یکی از اقدامات شهرداری سنندج دانست که با راه‌اندازی پویش سنه سبز محقق می‌شود.

وی اجرای موضوع احداث پارک‌ها با توزیع عادلانه خدمات در مناطق مختلف سطح شهر و احداث پارک چهار هکتاری لاوان را از اقدامات انجام شده برای توسعه فضای سبز دانست.

وی همچنین از احداث پارک ۳۰ هکتاری نیشتمان در منطقه جنوبی شهر خبر داد و اضافه کرد: برای تحقق این مهم جهاد کشاورزی و منابع طبیعی همکاری داشتند که باید تقدیر کرد.

شهردار سنندج افزود: احداث پارک جنگلی نیشتمان منجر به ایجاد سایت ورزشی، ست بازی کودکان، نمایشگاه صنایع دستی برای ارائه محصولات صنایع دستی، پیست دوچرخه‌سواری، فضای ورزشی زورخانه و فضاهایی برای اشتغالزایی می‌شود.

کد خبر 6198897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha