۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۱۲

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری یزد:

مصوبه فرمانداری ویژه شهرستان‌های اردکان و میبد ابلاغ می‌شود

مصوبه فرمانداری ویژه شهرستان‌های اردکان و میبد ابلاغ می‌شود

یزد_ مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد گفت: مصوبه فرمانداری ویژه شهرستان‌های اردکان و میبد فردا توسط استاندار به تمامی سازمان‌ها و ادارات استان ابلاغ می‌شود.

سعید رستگاری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از سال گذشته و درخواست برای ارتقای سطح سه فرمانداری به فرمانداری ویژه اولین درخواست استانداری در اردیبهشت امسال برای ارتقای فرمانداری ویژه شهرستان اردکان و دومین درخواست در ماه جاری ارتقای فرمانداری ویژه میبد به تصویب هیئت وزیران رسید.

وی افزود: این دو مصوبه اخیراً توسط وزیر کشور به استان ابلاغ شده است. مصوبه هر دو فرمانداری فردا توسط استاندار به تمامی سازمان‌ها و ادارات استان ابلاغ می‌شود.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد اضافه کرد: در هفته دولت نیز تابلوی هر دو فرمانداری تعویض و به نام فرمانداری ویژه در هر دو شهرستان تغییر پیدا خواهد کرد.

رستگاری با تبریک به مردم شهرستان‌های اردکان و میبد گفت: از مساعدت و حمایت‌های مجدانه مهران فاطمی استاندار و پیگیری‌های نمایندگان مردم شهرستان‌های میبد و اردکان تقدیر و تشکر می‌کنم و امید است که این اتفاق موجب بهره‌مندی بیش از پیش مردم از خدمات دولت باشد.

کد خبر 6198926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha