۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۵۳

در لیگ دسته اول فوتبال ساحلی؛

«موج گناوه» مهمان خود را شکست داد

«موج گناوه» مهمان خود را شکست داد

گناوه- در هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال ساحلی ایران،تیم «موج گناوه» با نتیجه ۲ بر یک «زردپوشان سیاهکوه» اردکان را شکست داد.

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال ساحلی ایران، تیم‌های «موج گناوه» و «زردپوشان سیاهکوه اردکان» شنبه‌شب در گناوه به مصاف هم رفتند.

این مسابقه که در مجموعه ورزشی ساحلی شهدای خلیج فارس گناوه برگزار شد،، تیم «موج گناوه» با نتیجه ۲ بر یک مهمان خود را شکست داد.

گل‌های تیم «موج گناوه» را در این دیدار «نیما جامعی» و «مهرداد لیراوی» به ثمر رساندند.

«موج گناوه» مهمان خود را شکست داد

در لیگ دسته اول فوتبال ساحلی ایران ۱۲ تیم در ۴ گروه سه تیمی با هم رقابت می‌کنند که تیم‌های اول و دوم هر گروه جهت تعیین تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر به مرحله دوم صعود خواهند کرد.

در گروه یک تیم‌های پدیده بندرترکمن، ملوان بندرانزلی، هدف سمنان، گروه ۲ تیم‌های دهیاری ملاباشی، منطقه آزاد چابهار، شهرداری دشتی پارسیان در گروه ۳ تیم‌های حیات داود گناوه، جهان نژادیان آبادان، شهرداری چلیچه و گروه ۴ تیم‌های موج نوین گناوه، ضامن آهوی گناوه و زردپوشان سیاهکوه اردکان حضور دارند.

گناوه دارای چهار نماینده در لیگ دسته اول و لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور است که سه تیم «حیات داوود گناوه»، «موج نوین گناوه» و «ضامن آهوی گناوه» در لیگ دسته اول فوتبال ساحلی و «پاس جوان گناوه» در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور حضور دارند.

کد خبر 6198933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha