۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۱۵

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی:

امتیاز نیان الکترونیک مشهد به زودی واگذار می‌شود

امتیاز نیان الکترونیک مشهد به زودی واگذار می‌شود

مشهد- مدیرکل ورزش‌ و جوانان خراسان رضوی گفت: امتیاز تیم نیان الکترونیک مشهد ظرف امروز یا فردا به یک حامی مالی دیگر در خراسان رضوی واگذار خواهد شد تا امتیاز این تیم در استان حفظ شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا تاج‌فیروز در خصوص آخرین وضعیت امتیاز نیان الکترونیک مشهد در لیگ برتر والیبال اظهار کرد: ۲ ماه است که پیگیر وضعیت نیان الکترونیک هستیم. با صنایع و شخصیت‌های مختلف نیز وارد مذاکره شده‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: یک سرمایه‌گذار و حامی مالی پیدا کرده‌ایم که جایگزین نیان الکترونیک در لیگ برتر والیبال خواهد شد تا دیگر نگران حضور خراسان رضوی در لیگ برتر والیبال نباشیم.

وی ادامه داد: ظرف امروز یا فردا قرارداد نهایی واگذاری نیان الکترونیک به این سرمایه‌گذار منعقد خواهد شد. موضوع واگذاری امتیاز نیان به گنبدکاووس نیز منتفی شده است.

تاج‌فیروز تاکید کرد: امتیاز نیان الکترونیک در مشهد باقی خواهد ماند و نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر والیبال در فصل جدید با نام جدیدی حضور پیدا خواهد کرد.

وی در خصوص حمایت‌های شهرداری مشهد گفت: شهرداری مشهد نیز بودجه‌ای جداگانه برای ورزش قهرمانی مشهد پیش‌بینی کرده و از تیم لیگ برتری والیبال خراسان رضوی حمایت خواهد کرد.

کد خبر 6198940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha