۲۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱:۱۸

در آستارا؛

مسابقات تکواندو قهرمانی دختران و پسران گیلان پایان یافت

مسابقات تکواندو قهرمانی دختران و پسران گیلان پایان یافت

آستارا - رییس هیات تکواندو آستارا گفت: مسابقات تکواندو قهرمانی آزاد دختران و پسران گیلان با حضور ۳۳۰ شرکت کننده به میزبانی آستارا به کار خود پایان داد.

‌رضا بهجتی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات قهرمانی آزاد تکواندو کیوروگی گرامیداشت بازگشت آزادگان به میهن اسلامی با حضور ۱۱ تیم استان گیلان از شهرستان‌های رشت، آستارا، تالش، رضوانشهر، رودبار، انزلی، فومن، ماسال، سیاهکل، صومعه سرا و خمام و با حضور ۳ تیم میهمان از استان اردبیل به میزبانی شهرستان آستارا در دو بخش پسران و دختران با شرکت ۳۳۰ بازیکن طی ۲ روز در سالن ورزشی انقلاب برگزار شد.

رئیس هیأت تکواندو شهرستان آستارا با اشاره به اینکه این مسابقات در رده‌های سنی خردسال و نونهال برگزار شد، افزود: در بخش دختران ۱۳۵ بازیکن در رده کمربندهای سبز، آبی، قرمز و مشکی و در بخش پسران نیز ۱۹۵ بازیکن در رده کمربند سبز، آبی، قرمز و مشکی به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: در بخش تیمی شهرستان آستارا (باشگاه عباس زاده) با کسب ۷ طلا، ۶ نقره و ۸ برنز مقام اول، شهرستان رضوانشهر (باشگاه مهر آوید) با کسب ۶ طلا، ۴ نقره و ۹ برنز مقام دوم و شهرستان سیاهکل (باشگاه آکادمی مبارز) با کسب ۵ طلا، ۷ نقره و ۶ برنز مقام سوم را کسب کردند و شهرستان انزلی (باشگاه کارجویان) به عنوان تیم اخلاق و آقایان استاد محمد رضا لاد و استاد حسن زینالی به عنوان داوران نمونه انتخاب شدند.

مسابقات تکواندو قهرمانی دختران و پسران گیلان پایان یافت

بهجتی با اشاره به برگزاری مسابقات بخش دختران در روز اول مسابقات گفت: در پایان مسابقات و در بخش تیمی دختران شهرستان خمام (باشگاه باقری نژاد) با کسب ۸ طلا، ۶ نقره و ۳ برنز مقام اول، شهرستان رضوانشهر (باشگاه اسکندری) با کسب ۷ طلا، ۸ نقره و ۱ برنز مقام دوم و شهرستان آستارا (باشگاه شهید علی انصاری) با کسب ۶ طلا، ۲ نقره و ۸ برنز مقام سوم را کسب کردند و شهرستان فومن (باشگاه اسفرم) به عنوان تیم اخلاق و خانم‌ها استاد دنیا لامعی و استاد زهرا شجاعی راد به عنوان داوران نمونه این دوره از مسابقات انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: سطح مسابقات قابل قبول بود و ورزشکاران استان نشان دادند از توانایی‌های بسیار بالایی برخوردار هستند و در صورت توجه بیشتر و فراهم کردن زمینه و شرایط کار در آینده از آن‌ها بیشتر خواهیم شنید.

رئیس هیأت تکواندو شهرستان آستارا تاکید کرد: جوانان با استعدادی در استان گیلان در زمینه ورزش تکواندو وجود دارد که امیدوارم در آینده بتوانیم با ارائه خدمات مطلوب‌تر به آن‌ها زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای آنان را فراهم کنیم.

مسابقات تکواندو قهرمانی دختران و پسران گیلان پایان یافت

در پایان این دوره از مسابقات به نفرات اول تا سوم در هر دو بخش دختران و پسران و مربیان برتر با حضور مسؤولین استانی و شهرستانی حکم و مدال قهرمانی و همچنین جام مسابقات به تیم‌های اول تا سوم و مربیان اخلاق اعطا شد.

کد خبر 6198969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha